۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
ساخت مسکن از طریق ۳۰ همت مولدسازی

ساخت مسکن از طریق ۳۰ همت مولدسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از محل مولدسازی و منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع شناسایی شد که بالغ بر ۳۰ همت مولدسازی صورت گرفت.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اظهار کرد: قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ زیرا برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود.

وی افزود: ۸۴ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت تامین شده است، ۱۸ هزار هکتار زمین در مرحله تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: با این وجود دولت سیزدهم به رغم پیچیدگی‌های بسیار از تمام ظرفیت‌ها برای تأمین زمین و ساخت مسکن استفاده کرد و اگر مجموع همه زمین‌های تخصیص یافته و ظرفیت بالفعل در اراضی شناسایی شده را در نظر بگیریم، می‌توان بیش از سه میلیون واحد مسکن ایجاد کرد که این حاصل اراده وزارت راه و شهرسازی است.

مالکی با بیان این که اعتبار دولتی برای تأمین زمین تخصیص داده نشده است، گفت: از محل مولدسازی و منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی بیش از ۵۰ همت شناسایی منابع اتفاق افتاد که بالغ بر ۳۰ همت مولدسازی صورت گرفت و به شکل نقدی و غیر نقدی به پروژه‌ها تخصیص داده شد.

کد خبر: ۲۹۳٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha