۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
 اصناف با نظارت بر کیفیت تولید، بازار مصرف ایران را در دست بگیرند
حاجی دلیگانی:

اصناف با نظارت بر کیفیت تولید، بازار مصرف ایران را در دست بگیرند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است اگر کیفیت کالا افزایش یابد، مردم به سمت خرید کالای داخلی جذب می شوند که این مورد نظارت اصناف را می طلبد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به اینکه سال ۹۸، شرایط رونق تولید فراهم شد به گونه ای که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سال ۹۹ می توانیم به سمت جهش تولید حرکت کنیم، گفت: چند عامل اعم از تحریم، عدم فروش نفت خام، افزایش قیمت دلار که باعث کاهش قاچاق و افزایش چرخه صادرات شد و همچنین تلاش شرکت های دانش بنیان باعث شد کالاهای مورد نیاز کشور تأمین شده و به رونق نسبی در تولید برسیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون زمان آن فرا رسیده که جهش تولید به نحوی باشد که آثار آن بر زندگی مردم نیز مشهود باشد از این رو رونق تولید در سال ۹۸، باعث تأمین زیرساخت و شکل گیری حرکتی آرام در این زمینه بود و توانستیم بازار ۴۲۰ میلیونی اطراف کشور را تأمین کنیم و اکنون زمان جهش است.

وی افزود: در این شرایط تولیدکنندگان باید بر کیفیت کالاهای خود بیافزایند و قیمت اجناس را پایین آورده و در اختیار مردم و مصرف کنندگان قرار دهند و در کنار آن نیز صنوف و مسئولان وظیفه دارند نظارت کامل در این مسیر داشته باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وظیفه دولت این است که موانع کسب و کار و تولید را به صورت عملیاتی بردارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز یک کارآفرین یا تولیدکننده برای دریافت پروانه، ماه ها و حتی سال ها دچار مشکل است و همچنین برخی واحدهای تولیدی برای دریافت زمین جهت ایجاد صنایع کوچک دچار مشکل هستند که دولت باید به کمک آنها بیاید تا ایجاد اشتغال شده و تولید بعد از رونق به صورت جهشی حرکت کند.

کد خبر: ۱۰٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha