۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
«گلف» ۳۰۰ اسب بخاری در راه است
برنامه جدید فولکس واگن برای محصول پرفروش

«گلف» ۳۰۰ اسب بخاری در راه است

گروه خودروسازی فولکس واگن با رسیدن تیراژ گلف به ۲.۳ میلیون دستگاه، نسخه ویژه‌ای از این خودرو به نام جی تی آی کلاب اسپرت ۴۵ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت به بازار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: فولکس واگن به عنوان بزرگترین و پر تیراژترین خودروساز دنیا شناخته می‌شود، این غول خودروسازی به تازگی از مدل ویژه هاچ بک پر فروش و محبوب خود رونمایی کرد.
هاچ بک مورد نظر همان گلف با نام جی تی آی کلاب اسپرت ۴۵ است که در بازارهای جهانی خوش درخشیده است. با رسیدن تیراژ این خودرو به ۲.۳ میلیون دستگاه، فولکس واگن نسخه ویژه آن را به بازار عرضه می‌کند.
این نسخه از گلف با یک سنت شکنی جذاب راهی بازار خواهد شد و فولکس واگن تا دندان بدنه این خودرو را اسپرت خواهد کرد. عمده تغییراتی که جهت اسپرت شدن روی این مدل از گلف رخ داده منوط به قطعات کیت بدنه شامل لیپ سپر جلو، اسپویلر روی در صندوق عقب و رینگ‌های ۱۹ اینچی فورچ شده است. عمده این تغییرات منجربه بهبود شرایط عملکرد آیرودینامیک خودرو می‌شود.
گفتنی است که قطعات مذکور از جنس فیبرکربن ساخته شده تا مجموع وزن گلف جی‌تی‌آی کلاب اسپرت۴۵ را کاهش دهد.
اما فولکس واگن کار را به اینجا ختم نکرد، بلکه برای بهبود شرایط حرکتی خودرو و اغنا نیاز مشتریان یک پیشرانه دولیتری توربوشارژ چهارسیلندر TSI که قدرت گلف را افزایش می‌دهد، روی خودرو نصب کرده است.
پیشرانه مذکور باتولید ۳۰۰ اسب بخار قدرت این خودرو را به عنوان سریع‌ترین هاچ بک بازار معرفی خواهد کرد. هرچند طراحان گلف تلاش کردند که کابین ارگونومی برای افزایش راحتی سفر سرنشینان بسازند، اما
امکان سفارش قطعات داخل کابین از فیبرکربن و صندلی‌های اسپرت نیز برای مشتریان فراهم شده است. گلف جی‌تی‌آی کلاب اسپرت۴۵ از بدو ورود به بازار می‌تواند سهم فروش سایر خوروسازان در این کلاس را به شدت کاهش دهد.

کد خبر: ۹۷٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha