۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
آژیر قرمز در مازندران به صدا درآمد/ اعزام فوری امکانات و کادر درمانی
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

آژیر قرمز در مازندران به صدا درآمد/ اعزام فوری امکانات و کادر درمانی

ساری - رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار اعلام وضعیت قرمز و بحرانی به دلیل گسترش شیوع کرونا در استان شد و گفت: ستاد مدیریت بحران فورا تشکیل شود.

 به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد شاعری عصری یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا استان با اعلام وضعیت بحرانی و قرمز در استان از دولت و رئیس جمهور خواستار توجه ویژه و فوری به این استان شد و گفت: تلفات ناشی از شیوع کرونا ویروس در حال افزایش است.

وی تشکیل فوری ستاد مدیریت بحران به دلیل وضعیت بحرانی استان لازم دانست و خواهان اعزام نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به استان شد و افزود: دولت باید تدبیر لازم را داشته باشد و از هموطنان در شبکه های رسانه ای ملی و صدا و خواسته تقاضا شود از سفر به استان پرهیز کنند.

وی جلوگیری از ورود مسافران از طریق مبادی استان را امری مهم بیان کرد و با اشاره به کمبود تجهیزات و مواد ضدعفونی کنند خواهان ارسال کافی این تجهیزات و امکانات به استان شد.

شاعری با اشاره به کمبود کار درمانی و پزشکان خواهان تامین نیرو در بیمارستان های استان شد و تعطیلی تمامی تاسیسات و مجموعه های گردشگری، ممنوعیت اجاره ویلاها، پلاژه ها و مراکز اقامی را الزامی دانست.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار تقویض اختیار کامل از سوی دولت به استاندار مازندران برای مدیریت بحران شد و گفت: غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به کرونا و قرنطینه استان در دستور کار قرار گیرد.

تاکنون بیماری ۶۲۰ مازندرانی به کرونا تایید شده است.

کد خبر: ۸٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha