۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
یک هزار و ۳۰ کارگاه تولیدی از طرح بخشودگی جرایم در زنجان استفاده کردند
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

یک هزار و ۳۰ کارگاه تولیدی از طرح بخشودگی جرایم در زنجان استفاده کردند

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: طی دو سال گذشته یک هزار و ۳۰ کارگاه تولیدی استان از طرح بخشودگی جرایم استفاده کردند.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار به بخشودگی جرائم واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کارگاه‌هایی که توانستند اشتغال را حفظ کنند برای این واحدها بخشودگی جرایم شامل می شود. 

وی اظهار کرد: اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کار فرمایان خوش حساب در راستای کمک به بهبود فضای کسب و کار طی دو سال گذشته خوب اجرا شده است. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه طی دو سال گذشته نیز یک هزار و ۳۰ کارگاه تولیدی از طرح بخشودگی جرایم در استان زنجان استفاده کردند،گفت: این مهم به احیای اشتغال استان بسیار کمک می کند. 

علیاری با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم بیمه برای واحدهای تولیدی خوش ‌حساب است ولی برای واحدهایی هم که مشکل داشتند شرایط فراهم شده است،ابراز داشت: خوشبختانه استان زنجان به نسبت میزان بدهی کارگاه‌ها بیشترین سود را داشته است. 

وی وضعیت اشتغال استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و ابراز داشت: طی آذرماه سال گذشته تعداد بیمه بیکاری استان زنجان سه هزار و ۱۷۹ نفر بود و آذرماه امسال به دو هزار و ۷۴۵ نفر رسیده است. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: بیمه بیکاری در استان بیش از ۳۵۰ نفر کاهش یافته و این نشان می دهد اشتغال استان وضعیت مطلوبی دارد. 

کد خبر: ۷۵٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha