۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
سکه طرح قدیم ۱۴۰ هزار تومان گرانتر شد
کشتی آرای به بازار خبر داد:

سکه طرح قدیم ۱۴۰ هزار تومان گرانتر شد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش ۱۴۰ هزار تومانی قیمت تمام سکه طرح قدیم در بازار خبرداد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی همانند روزگذشته ۱۵۸۶ دلار است که نسبت به روزگذشته به دلیل تعطیلات پایان هفته تغییری نکرده است اما این عدد نسبت به روز جمعه کاهش ۵۸ دلاری را نشان می دهد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در جهان منجر به کاهش ارزش قیمت سهام شده و همین  امر به عاملی برای افزایش فروش طلا در بازارهای جهانی تبدیل شده است بنابراین بالارفتن حجم عرضه طلا منجر به کاهش قیمت آن شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به پنج میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و نرخ هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به پنج میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز قیمت نیم سکه نسبت به روزگذشته کاهش ۳۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

این فعال صنفی ادامه داد: قیمت هر قطعه ربع سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۶۷ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به دو میلیون و ۵۱۷ هزار تومان رسید و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۵۸۱ هزار تومان رسید.

کشتی آرای گفت: قیمت دلار در بازار آزاد نسبت به روزگذشته با کاهش ۲۰ تومانی به ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

کد خبر: ۷٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha