۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
۳ خط کارخانه تولید دارو به تولید محلول و ژل ضد عفونی کننده تغییر کرد
رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) :

۳ خط کارخانه تولید دارو به تولید محلول و ژل ضد عفونی کننده تغییر کرد

تهران- رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ۳ خط کارخانه تولید دارو به تولید محلول و ژل ضد عفونی کننده تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح کال سنتر مشاوره ویروس کرونا طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: خط تولید سه کارخانه تولیددارو، البرز دارو و سبحان دارو به تولید ژل و محلول های ضد عفونی کننده تغییر پیدا کرده و اکنون هر شیفت ۱۰۰ هزار محلول و ۳۵ هزار ژل در حال تولید است.

وی از تداوم این تولیدات تا زمان رفع نیاز مردم تولید خبر داد و گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به توصیه وزیر بهداشت قرارداد تولید ۵۰ میلیون ماسک را منعقد کردیم که محموله اول آن فردا در تهران خواهد بود و همچنین قرارداد تولید ۳.۵ میلیون ماسک N۹۵ که مخصوص پزشکان است را منعقد کردیم و ظرف چند روز آینده کمبود بین تولید و نیاز مردم مرتفع خواهد شد.

مخبر در خصوص قیمت ماسک های وارداتی ادامه داد: ستاد اجرایی دخالتی در توزیع و ارزشگذاری ندارد و تنها مسئولیت واردات آن را دارد که در نهایت تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

این مسئول همچنین از انعقاد قرارداد تولید یک میلیون دست لباس پزشکان نیز خبر داد و افزود: ظرف ۳ الی ۴ روز آینده این لباس‌ها در تهران تحویل وزارت بهداشت خواهد شد و همچنین ۶ کاروان سلامت به قم و ۴ کاروان سلامت به گیلان با تمام تجهیزات مقابله با کرونا اعزام شدند و۸۰ پزشک این کاروان‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

کد خبر: ۶٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha