۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
افتتاح ۱۸ میلیارد ریال پروژه وزارت نیرو با پویش «الف - ب ایران» در فارس
استاندار فارس اعلام کرد

افتتاح ۱۸ میلیارد ریال پروژه وزارت نیرو با پویش «الف - ب ایران» در فارس

شیراز - استاندار فارس گفت: اجرای پویش «الف - ب ایران» تاکنون منجر به افتتاح بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال پروژه در فارس شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی در حاشیه مراسم ویدئوکنفرانسی قدردانی از دست‌اندرکاران پویش الف-ب ایران، که به شکل کشوری برگزار شد، این طرح را ابتکاری با برنامه زمان بندی فشرده و با مدیریت وزارت نیرو دانست و گفت: تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در قالب این پویش به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که پویش الف-ب-ایران فرصتی است که تا پایان دولت طرح‌های مهمی در فارس افتتاح شود، گفت: پروژه هایی مانند خط دوم آبرسانی از درودزن به شیراز، آبرسانی به داراب، زرین دشت و جهرم و همچنین افتتاح برخی سدها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در فارس بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه تکمیل فاز دو خط دوم آبرسانی به شیراز به طول ۱۴ کیلومتر تا پایان سال انجام می‌شود، ادامه داد: شرکت‌های آب و فاضلاب استان فارس و شیراز نیز پروژه های قابل توجهی را در دستورکار دارند که نوید خوبی برای مردم است که از آن جمله می توان به تصفیه خانه صدرا اشاره کرد که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه رفع مشکل آبرسانی تعدادی از روستاها را در دستور کار داریم، اعلام کرد: تاکنون طرح آبرسانی به ۲۱۴ روستا با ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار در استان فارس افتتاح شده است.

رحیمی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های آبرسانی روستایی، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان روستاهای استان فارس از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

استاندار فارس گفت: علاوه بر این، عملیات اجرایی شبکه برق رسانی به طول ۱۲ کیلومتر اجرا و خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۴۳۳ کیلومتر نیز احداث شده است.

رحیمی گفت: استان فارس در زمینه تولید برق به ویژه با استفاده از انرژی‌های نو نظیر انرژی خورشیدی، در کشور پیشتاز محسوب می‌شود و خوشبختانه بخش خصوصی داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این بخش انجام داده است.

کد خبر: ۶۲٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha