۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
رشد ۲۹۰۸ واحدی در پایان معاملات شنبه

رشد ۲۹۰۸ واحدی در پایان معاملات شنبه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۲۹۰۸ واحدی توانست در جایگاه ۴۶۱۹۸۸ واحدی بایستد.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۲۹۰۸ واحدی توانست در جایگاه ۴۶۱۹۸۸ واحدی بایستد، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز توانست ۰.۶۳ درصد رشد داشته باشد، شاخص کل قیمت هم وزن با رشد بیشتری امروز به رشد خود ادامه داد و به رشد ۰.۷۴ درصدی نسبت به دیروز رسید.

نمادهای رمپنا، اخابر و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل از خود جای گذاشتند، نمادهای وامید، شپنا، تاپیکو و فخاس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند.  

نمادهای کبافق، ختراک، با رشد به ترتیب ۳۲.۷ و ۷.۴۳ درصدی بیشترین رشد معاملات در بورس را به خود اختصاص دادند. نمادهای کویر، نوری، فجر، غشهد، کیمیا، شاراک با افزایش ۵ درصدی در رتبه بعدی قرار گرفتند، شاراک امروز بیشترین رشد متوالی را داشته و توانست ۲۰ درصد سود را در یک هفته به سهامداران خود برساند، نماد کویر نیز که در ناحیه منفی قرار گرفته بود توانست بیشترین رشد متوالی خود را انجام داده و در دومین روز کاری خود نیز صف خرید سنگینی را تجربه کند.

بیشترین درصد کاهش یا به عبارتی دیگر بیشترین صف فروش را وآوا، غمینو، دکیمی، کگاز، ساربیل، بترانس، کوثر و خپارس بودند، نمادهای خودرویی و بانکی جزو بیشترین گروه هایی بودند که در معاملات امروز با افزایش عرضه و در ناحیه صف فروش قرار داشتند.

بیشترین خرید حقوقی را نمادهای  وتجارت، وبصادر، فولاد، شتران، حکشتی و آریان تجربه کردند، معاملات امروز در شتران به صورت ویژه انجام شده و به یک باره با افزایش خرید در موقعیت صف خرید قرار گرفت.

بیشترین فروش حقوقی نیز مختص نمادهای وتجارت، وآیند، فولاد، وبصادر، و شپنا بود. بیشترین ارزش معاملات را نیز متعلق به نمادهای حکشتی، وتجارت، شپنا، شتران، کویر، های وب، ذوب، مادیرا، فولاد، خساپا، نوری و وآیند بود.

بیشترین حجم معاملات مختص نمادهای وتجارت، وبصادر، ذوب، خساپا، وآیند، فولاد، شپنا، ولساپا، شتران، ولصنم و ونوین بود.

بیشترین روند قدرت خرید را نمادهای وآفری، گپارس، فبستم، غگز، غشوکو، غشان، خبازرس، حخزر، تکنار، تابا، بتک، بایکا، آینده، ومشان، وشمال، وآتوس، لخانه، لازما، کفپار بود.

کد خبر: ۵٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha