۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
 دستور ویژه وزیر برای بازگشایی راههای گیلان
در بازدید از فرودگاه رامسر عنوان شد:

دستور ویژه وزیر برای بازگشایی راههای گیلان

رامسر - وزیر راه و شهرسازی دستور فوری و ویژه برای گشایش راه های گیلان صادر کرد و گفت: تجهیزات راهداری از استان های همجوار به گیلان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در بازدید از فرودگاه رامسر با اشاره به رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر گفت: برخی موانع فرودگاه برطرف شد و در آینده این طرح تکمیل می شود.
وی با بیان اینکه باند جدید فرودگاه رامسر دارای موانعی نظیر آموزشگاه ملاصدرا و مجتمع های اطراف بود، گفت: با توسعه فرودگاه، زمینه برای پذیرش پروازهای خارجی در فرودگاه انجام می شود.

وی از رامسر به عنوان قطب گردشگری بین المللی یاد کرد و گفت: با رفع موانع بزودی باند جدید فرودگاه رامسر افتتاح می شود و با تکمیل آن زمینه توسعه پروازها مهیا می شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره اعتبارات برای فرودگاه رامسر عنوان کرد: این فرودگاه کشکل اعتباری ندارد و برای آزادسازی و تملک اراضی نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه تمهیداتی درنظر گرفته شده است.

محمد اسلامی به بارش برف سنگین در گیلان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسیرهای اصلی باز شده و روند امدادرسانی در جریان است.

وی با اشاره به بارش برف بین ۸۰ تا یک متری در آزادراه رشت و عوارضی امامزاده هاشم گفت: با بازشدن راه های فرعی، برقراری آب و برق سرعت بیشتری خواهد گرفت و هم اکنون ماشین الات از استان های مختلف به گیلان ارسال شده است.

کد خبر: ۵٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha