۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
تخریب ساخت‌وسازهای غیر مجاز از عهده شهرداری مشهد خارج شده است
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

تخریب ساخت‌وسازهای غیر مجاز از عهده شهرداری مشهد خارج شده است

مشهد- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه متاسفانه برخی از حاشیه های غیر مجاز مشهد امروز به وسط شهر آمده است بیان کرد: حجم ساخت و ساز های غیر مجاز به دلیل افزایش بیش از حد از عهده شهرداری خارج شده است.

محمدهادی مهدی‌نیا در گفت و گو با بازار ضمن اشار به این موضوع که آمار ساختمان های نیاز به قلع بنا در شهر مشهد از رقم ۲۰ هزار عدد نیز فراتر رفته است افزود:  در حال حاضر بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار رای قلع بنا در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ مشهد صادر شده است که در سنوات گذشته اجرایی نشده‌اند.

وی با بیان اینکه قلع با این تعداد ساختمان غیر ممکن و دارای تبعات اجتماعی بسیاری است بیان کرد: در گذشته به این مناطق، مناطق حاشیه‌نشین گفته می‌شد، چرا که در بیرون از محدوده شهر بودند، اما امروزه حاشیه‌نشین نیستند و در داخل محدوده شهر هستند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه علت این موضوع را باید در وضعیت اقتصادی جست و جو کرد، ادامه داد: قطعات زمین در این مناطق کوچک است و متاسفانه تفکیک‌های غیراستاندارد و غیرمجاز در این مناطق با تخلفات بی شمار چهره ناموزونی به این مناطق داده است.

کد خبر: ۴۵٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha