۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ کمتر از نرخ تورم خواهد بود
رئیس اتحادیه مشاوران املاک در گفت و گو با بازار:

رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ کمتر از نرخ تورم خواهد بود

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه قیمت مسکن در چند روز اخیر افزایش نداشته است گفت:رصد ما از تعداد زیادی از مشاوران املاک حاکی از این بود که قیمت مسکن رشد نداشته است چرا که خریداری در بازار نیست که بخواهد قیمت هم دستخوش تغییر شود.

مصطفی قلی خسروی در گفت و گو با خبرنگار بازار در پاسخ به این سئوال که آیا اعلام رشد چند درصدی قیمت مسکن از سوی مرکز آمار را قبول دارید گفت:مشاوران املاک در کف بازار هستند پس هر گونه تغییر و تحولی در قیمت را به خوبی رصد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا انتهای سال نیز قیمت مسکن تغییر نخواهد داشت ادامه داد:همین امروز نیز بیش از ۵۰ مشاور املاک در اتحادیه املاک حضور داشتند که همگی اعلام کردند قیمت مسکن هیچ افزایشی نداشته است چرا که خریداری در بازار مسکن نیست که بخواهد قیمت افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۵ شغل مستقیم با بخش مسکن در ارتباط هستند گفت:قطعا هر رونقی در بخش مسکن به نفع اقتصاد خواهد بود و می تواند به عنوان موتور محرکه اقتصاد عمل کند.

رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ کمتر از نرخ تورم

خسروی در پاسخ به این سئوال که آیا قیمت مسکن در سال آینده نیز ثابت خواهد ماند اظهار داشت:قیمت مسکن در سال ۹۹ نیز اگر رشد داشته باشد کمتر از نرخ تورم عمومی اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.

کد خبر: ۴٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha