۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
انتقاد از نرخ بالای خدمات پیست آبعلی
رییس اتاق اصناف دماوند مطرح کرد

انتقاد از نرخ بالای خدمات پیست آبعلی

دماوند- رییس اتاق اصناف دماوند ضمن واکنش به نرخ بالای خدمات پیست آبعلی گفت: قیمت ها باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار بازار،رضا میرزاکریمی عصر پنجشنیه در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن طرح تشدید نظارت‌ بر صنوف از روز شنبه مورخ ۱۲ بهمن‌ماه لغایت ۲۰ فرودین‌ماه برای رستوران‌ها، میوه‌فروشان، خوار و بار، قنادی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌صورت ویژه خبر داد و به نرخ بالای خدمات پیست آبعلی واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه ورودی پیست آبعلی که بدون مصوب و اطلاع ادارات ذیصلاح و ناظور افزایش قیمت داشته است باید در اسرع وقت به نرخ سابق باز گردد گفت: تله اسکی تحت نظارت شهرداری آبعلی از مبلغ ۶۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان و ورودی مجموعه پیست از ۷ هزار تومان به ۵ هزار تومان کاهش یافت.

میرزا کریمی بیان داشت: همچنین ساماندهی دفاتر املاک در دستور کار قرار گرفته که باید دفاتر بدون مجوز سریعاً ضمن مراجعه به اتحادیه نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند در غیر این‌ صورت بنابر دستور، پلمب و تا پایان دریافت پروانه کسب از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند عنوان داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته تعدادی از دفاتر املاک بدون پروانه پلمب و تعداد زیادی اخطار دریافت نموده‌اند و این روند تا ساماندهی کامل واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت.


 

کد خبر: ۳٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha