۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کرونا به ۷۰ درصد اصناف شهرستان دماوند صدمه زد
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند:

کرونا به ۷۰ درصد اصناف شهرستان دماوند صدمه زد

دماوند - رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید خرید توسط مردم، بازار اصناف شهرستان دماوند ۷۰ تا ۸۰ درصد دچار رکود شد.

رضا میرزاکریمی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اصناف دماوند اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید خرید توسط مردم بازار اصناف شهرستان دماوند ۷۰ تا ۸۰ درصد دچار رکود شد.

وی گفت: درصد باقی مانده اصناف نیز که تاحدودی از رکود فعلی شیوع ویروس کرونا در امان مانده‌اند، مربوط به صنوف خوار و بار، میوه و تره بار، مواد بهداشتی و ضدعفونی هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند بیان داشت: در حال حاضر صنوف همچون تالار و رستوران‌دارها، آرایشگران، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش به شدت با رکود مواجه بودند.

میرزا کریمی بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا از اصناف و بازاریان خواستاریم رعایت موارد بهداشتی به خصوص در فروشگاه‌های بزرگ و پرتردد انجام شود و همچنین در اقدامی خودجوش بسیاری کسبه شهرستان دماوند برای پیشگیری از شیوع این بیماری قبل از روزهای پایانی سال اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند.

وی عنوان داشت: با توجه به مشکلات پیش‌ آمده، سال جدید را به خانوادهای معظم شهدا، ایثارگران جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و سلامت، اصناف،بازاریان و تولید کنندگان و آحاد مردم تبریک عرض می کنم و امیدوارم با در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی هرچه سریع‌تر شر این ویروس منحوس از کشور کم شود.

کد خبر: ۱۰٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha