۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کارخانه فولاد آذرحدید ظرف یک ماه آینده افتتاح می شود
با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

کارخانه فولاد آذرحدید ظرف یک ماه آینده افتتاح می شود

بناب- فرماندار بناب گفت: کارخانه فولاد آذرحدید ظرف یک ماه آینده با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

امین رفیعی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار بازار با گرامیداشت هفته دولت گفت: علی رغم فشارهای اقتصادی و تنگناهای مالی که در کشور وجود دارد ولی با کمک مسئولین شهرستان توانستیم طرح های نیمه تمام شهرستان را به اتمام برسانیم.

وی اظهارکرد: در کنار کم و کاستی هایی که در کشور وجود دارد، مسئولان به عنوان عضوی از جامعه باید برای تهیه و بهبود وضع معیشتی مردم تلاش مضاعف انجام دهند.

وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه ای وجود دارد گفت: در شهرستان بناب سعی شده موانع موجود از سر راه برداشته شوند و تا حد امکان نیز پروژه های عمرانی فعال بودند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان تصریح کرد: در شهرستان همواره سعی کرده ایم آنچه دولت و نظام بر عهده مسئولین گذاشته اند با تمام دقت آن را انجام داده و برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

رفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت امسال در کنار افتتاح دو باب مدرسه، طرح های جهاد کشاورزی، چهار پروژه مهم بهداشتی نیز در شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.

کد خبر: ۳۷٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha