۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
افزایش ۴۱۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید/ دلار ۲۳۲۱۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۴۱۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید/ دلار ۲۳۲۱۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس با افزایش یک دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۹۷۸ دلار رسید و قیمت دلار در بازار آزاد نیز افزایش ۳۹۰ تومانی را تجربه کرد و به ۲۳ هزار و ۲۱۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیمی نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان گرانتر شد و به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

این فعال صنفی ادامه داد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان افزایش نرخ را تجربه کرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر مثقال با قیمت چهار میلیون و ۶۵۵ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۷۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۳۴ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت اونس در بازار جهانی و نرخ دلار دو عامل بالا رفتن قیمت انواع سکه و طلا در بازار محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این خبر است و با نوسانات بازار در ساعات مختلف روز تغییر می کند.

کد خبر: ۳۳٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • haki IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 0
      اگر به فکر مردم نیستید به فکر ارزش ملی ریال ایران باشید. آقای رهبر فرمودند که ارز و تورم کنترل بشه پس چی شد. بدتر شد که بهتر نشد