۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
خشکی زاینده‌ رود همه ما را آزار می دهد| منتظر دستور پایتخت برای رفع مشکلات نباشید
ظریف در اصفهان:

خشکی زاینده‌ رود همه ما را آزار می دهد| منتظر دستور پایتخت برای رفع مشکلات نباشید

اصفهان - ظریف؛ معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: مشکلاتی چون خشکی زاینده‌ رود، معیشت مردم، آب، آلودگی هوا و فرونشست اصفهان همه ما را آزار می‌ دهد و باید با وفاق این مشکلات را از پیش پای کشور برداریم.

به گزارش خبرنگار بازار، آیین تکریم رضا مرتضوی استاندار پیشین و مهدی جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان  ظهر امروز (شنبه) با حضور مومنی وزیر کشور، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، جمعی از مسئولان استان اصفهان و کشور در سالن نگین سپاهان شهر اصفهان برگزار شد.

ظریف: مردم صاحب اختیار ما هستند

در این آیین محمدجواد ظریف با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار کرد: مردم صاحب اختیار ما هستند، آنها در همه عرصه های مختلف نظام حضور داشتند و در طول ۴۵ سال گذشته هرگز با وجود مشکلات از کشور و نظام رو برنگردانند.

وی با بیان اینکه ما به مردم بدهکار هستیم، افزود: در حقیقت مردم صاحب اختیار ما هستند و اگر مردم را باور کنیم بسیاری از مشکلات کشور رفع می شود.

معاون راهبردی رئیس جمهور راه حل بسیاری از مشکلات را در دستان مردم دانست و تاکید کرد: مردم بهتر از ما در جریان مشکلات کشور هستند و راه‌ حل‌ های مختلفی نیز برای مشکلات دارند از این رو باید طرف مشورت ما قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات نباید منتظر دستور از پایتخت باشیم، تاکید کرد: در حقیقت دستور برای رفع مشکلات از سوی مردم می‌رسد؛ باید مردم را باور کنیم و از مشورت با مردم برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور بهره ببریم.

رفع مشکلات کشور نیازمند وحدت و همدلی

ظریف با اشاره به انتخاب جمالی نژاد به عنوان استاندار اصفهان از زحمات مرتضوی استاندار پیشین تشکر کرد و گفت: امیدواریم این حضور موجب وفاق ملی شود، امروز در این جمع اصولگرا و اصلاح طلب را در کنار هم می بینیم و این نشانی از امید است چراکه امروز رفع مشکلات کشور نیازمند این وحدت و همدلی است.

ظریف: مشکلاتی چون خشکی زاینده‌ رود، معیشت مردم، آب، آلودگی هوا و فرونشست اصفهان عزیز همه ما را آزار می‌ دهد، نباید فراموش کنیم که همه ما در یک کشتی نشسته ‌ایم و در این راستا باید با وفاق و همدلی معضلات را از پیش پای کشور برداریم

وی ادامه داد: اصفهان مشکلات مختلفی دارد که از آن جمله مشکلات آبی است، این مشکل در کل کشور نیز وجود دارد و رفع این معضلات تنها با همدلی ممکن است.

همه ما در یک کشتی نشسته ‌ایم

معاون راهبردی رئیس جمهور تاکید کرد: مشکلاتی چون خشکی زاینده‌ رود، معیشت مردم، آب، آلودگی هوا و فرونشست اصفهان عزیز همه ما را آزار می‌ دهد، نباید فراموش کنیم که همه ما در یک کشتی نشسته ‌ایم و در این راستا باید با وفاق و همدلی معضلات را از پیش پای کشور برداریم و در مقابل مشکلات کنار هم باشیم.

وی با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید اصفهان تاکید کرد: امید است آقای جمالی نژاد که با استفاده از ظرفتی خوب همه اقشار مردم اصفهان و انتخاب مدیران جوان به کشور و استان روح تازه‌ای دهد.

کد خبر: ۳۰۸٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha