۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
نتانیاهو به بزرگترین فراری تبدیل شده است
شبکه المنار لبنان:

نتانیاهو به بزرگترین فراری تبدیل شده است

شبکه المنار با اشاره به نفوذ پهبادها به محل سکونت بنیامین نتانیاهو، وی را بزرگترین فراری نامید که نه تنها نتوانست برای شهروندانش امنیت فراهم کند، آنها را به حال خود رها کرد.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی المنار در مقدمه بخش خبری شامگاهی خود به بررسی حملات موشکی و پهپادی روز،شنبه ، رزمندگان مقاومت اسلامی به مواضع صهیونیست ها از جمله مقر بنیامین نتانیاهو پرداخت. این شبکه با اشاره به حمله پهپادی دیروز به مقر نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخش خبری خود را چنین آغاز کرد:

دیگر هیچ سقف امنی برای کسانی که گستاخانه و بی شرمانه غزه و لبنان را هدف قرار می دهند وجود ندارد.. و اما واقعه قیساریه ، بلیغ ترین و شیوا ترین پیام را به همگان رساند ، آیا پیام را درک کرده اند؟ پهپادهایی از لبنان به خانه بنیامین نتانیاهو بین حیفا و تل آویو رسیدند و حصارهای سست و شکننده آن را در هم کوبیدند.

اگرچه او را نیافتند چرا که فرار کرد و شهرک نشینانش را به حال خود رها کرد ، اما این به اعتبار ادعایی او لطمه زد و توهمات و بسیاری از ادعاهای او را درباره تسلط بر اوضاع از بین برد و به جای بازگرداندن شهرک نشینان به شمال، خود به یکی از برجسته ترین فراری ها تبدیل شد.

او برای فرار از پهپادها و حقارت هایی که در میدان دچار شد به میدان های کشتار و ویرانی در غزه و سراسر لبنان روی آورد ولی در میان پیکرهای مردم و کودکان ما و آوار خانه هایشان ، هرگز به پیروزی برای خود و امنیت برای شهرک نشینانش دست نخواهد یافت.

این پیام جاودانه در زمره برگه های زرین وجدیدی است که نیروهای مقاومت در دفاع از مردم و میهن خود و در حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

همزمان با پهپادهای روانه شده به سمت قیساریه ، موشک‌ هایی به سمت پایگاه نظامی «ناشر» در شرق حیفا و به سمت کریوت و صفد شلیک شد، همچنین نظامیان این رژیم در شماری از مناطق اشغالی در مرز لبنان و فلسطین تحت تعقیب رزمندگان مقاومت قرار گرفتند.

اکنون نیروهای مقاومت شجاعانه و متهورانه به تانکهای دشمن صهیونیستی و نظامیان آن که تلاش می کنند تا به روستاهای مرزی و خط مقدم ، از لبونه در غرب تا کفرشوبا در شرق پیشروی کنند ، حمله ور می شوند.
آنچه مشخص است اینکه نتانیاهو با پنهان کردن خسارات وارده بر این رژیم ، دیگر نمی تواند شهرک نشینان و کارشناسان و تحلیلگران در این رژیم را فریب دهد چرا که آنان خطاب به بنیامین نتانیاهو و دولتش می گویند رویای جنوبِ لبنانِ بدونِ حزب الله ، محقق نخواهد شد آنان حملات پهپادی به قیساریه ، بنیامینا و دیگر مناطق را شاهد این مسئله می دانند.

اقدامات جنون آمیز این رژیم و کشتار مردم و ویران کردن منازل مردم از ضاحیه جنوبی بیروت تا شهر بعلول در بقاع غربی تا حمله به جونیه، دیگر فایده ای برای صهیونیست ها ندارد و سرنوشت نبرد را که صدایی بالاتر و فراتر از آن نیست ، تغییر نمی دهد.

تمام ادعاهای سیاسی درباره تلاش برای توقف تجاوز - چه در غزه و چه در لبنان – تلاش آمریکا و غرب با هدف پنهان کردن جنایات بنیامین نتانیاهو و ماشین جنایتکارش است تا به قتل بیشتر فلسطینی ها و لبنانی ها اقدام کند و غزه و لبنان را همچنان در محاصره نگه دارد شمال غزه اکنون با نسل کشی و قحطی واقعی روبه رو است و صهیونیست ها از رسیدن غذا و حتی دارو به غیرنظامیان باقی مانده در این منطقه جلوگیری می کند.

کد خبر: ۳۰۸٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha