۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
تسریع در تکمیل طرح‌های پتروشیمی، کلید بهبود تراز تجاری کشور است
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تسریع در تکمیل طرح‌های پتروشیمی، کلید بهبود تراز تجاری کشور است

یک مقام مسئول تسریع تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعت پتروشیمی را از اولویت‌های اصلی وزارت نفت برشمرد و گفت: کلید توسعه و افزایش تراز تجاری و صادرات در بهره‌برداری به‌موقع از طرحهای پتروشیمی است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس‌زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با غلامرضا دهقان ناصرآبادی، نماینده کازرون و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعت پتروشیمی تا پایان برنامه هفتم توسعه تأکید و بیان کرد: تکمیل طرح‌های پتروشیمی و افزایش تولید محصولات پتروشیمی می‌تواند منجر به ایجاد ارزش افزوده بیشتر و بهبود تراز تجاری کشور شود.

وی تصریح کرد: رفع موانع مالی و زیرساختی، جذب سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی نقش مؤثری در تسریع روند اجرای طرح‌های پتروشیمی دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر آمادگی و حمایت این شرکت از اجرای طرح‌های استانی و تلاش بر رفع موانع موجود تأکید کرد و یادآور شد: با پیگیری مجلس شورای اسلامی و همکاری مقام‌های استانی و هلدینگ‌های پتروشیمی می‌توان روند فعال شدن طرح‌هایی که در مسیر تکمیل زنجیره ارزش هستند را تسریع کرد.

عباس‌زاده اظهار کرد: در هفته‌های آینده نشست‌های تخصصی و کارشناسی برای رفع موانع ساخت طرح‌های پتروشیمی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۳۰۷٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha