۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
زنجان در زمینه جذب اعتبارات، جزو استان های پیشرو در سطح کشور است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

زنجان در زمینه جذب اعتبارات، جزو استان های پیشرو در سطح کشور است

زنجان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: زنجان در زمینه جذب اعتبارات، جزو استان های پیشرو در سطح کشور است و طی ۶ ماهه نخست امسال پروانه بهره برداری برای ۶۶ واحد صنعتی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید گلشنی فرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، در محل اتاق بازرگانی،از وجود یک هزار و ۱۳۵ واحد صنعتی در حال فعالیت در استان زنجان خبر داد و بیان داشت: ۴۶ هزار و ۸۴۷ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه زنجان در زمینه جذب اعتبارات، جزو استان های پیشرو در سطح کشور است،ابراز کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال پروانه بهره برداری برای ۶۶ واحد صنعتی در استان صادر و زمینه اشتغال دو هزار و ۹۷۰ نفر فراهم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: عمده واحدهای راه اندازی شده در زمینه تولید محصولات لاستیک و پلاستیک، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی در حال فعالیت هستند.

گلشنی فرد، با بیان اینکه نیمه نخست امسال بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از منابع تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده است،تاکید کرد: ۴۷ واحد تولیدی از منابع تسهیلات تبصره ۱۸ در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بهره مند شدند.

وی گفت: با پرداخت این تسهیلات امکان استمرار تولید و تثبیت اشتغال دو هزار و ۵۰۰ نفر و زمینه اشتغال جدید ۲۵۰ نفر نیز در واحدهای تولیدی استان فراهم شد.

کد خبر: ۳۰۷٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha