۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
شرکتهای قابل واگذاری برای سهام عدالت جاماندگان مشخص نشده است
رییس هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت:

شرکتهای قابل واگذاری برای سهام عدالت جاماندگان مشخص نشده است

ساری- توکلی، رییس هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت گفت: هنوز شرکت های قابل واگذاری برای سهام عدالت جاماندگان مشخص و معرفی نشده است.

عسکر توکلی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به مصوبه سال ۱۴۰۱ مجلس مبنی بر واگذاری سهام عدالت به جاماندگان گفت: در دولت شهید رییسی چهار میلیون و ۶۰۰ هزار بازمانده سهام عدالت زیرمجموعه کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و ساماندهی شدند.

وی با اظهار این که قرار بر این بود که دولت شرکت ها را برای واگذاری مشخص کند، گفت: متاسفانه تاکنون شرکت ها برای واگذاری مشخص نشد و شرکت های جایگزین نیز معرفی نشده است.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده باید تکلیف واگذاری سهام جاماندگان روشن شود زیرا حق طبیعی و مشروع بسیاری از افراد خواهد بود ولی در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت نداریم.

توکلی با بیان این که واگذاری و تعیین تکلیف سهام عدالت به سال آینده موکول شده است، افزود: این درحالیست که تکلیف چهار میلیون و ۶۰۰ هزار بازمانده شناسایی شده امسال مشخص می شود.

رییس هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت با اظهار این که برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان گواهی حصر وراثت لازم است، گفت: در حال حاضر سامانه برای این موضوع بسته است و در هفته آینده مجلس این مساله از سوی کمیسیون اقتصادی پیگیری می شود.

کد خبر: ۳۰۷٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha