۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه سامانه یکپارچه

فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه سامانه یکپارچه

قیمت نهایی خودروی لاماری ایما برای فروش فوق‌العاده ۱۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال تعیین شده است.

به گزارش بازار، شرکت آرین پارس موتور در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ با اعلام شرایط جدید فروش فوق‌العاده خودروی لاماری ایما، مرحله هشتم فراخوان متقاضیان طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را آغاز کرده است. در این مرحله، افرادی که در نوبت دوم ثبت‌نام این طرح قرار دارند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی فروش شرکت، نسبت به تکمیل ثبت‌نام و خرید این خودرو اقدام کنند.

بر اساس این بخشنامه، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ تا روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳، از ساعت ۱۰ صبح تا پایان روز کاری، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام خودروی لاماری ایما به صورت اینترنتی اقدام کنند. این اقدام از طریق سامانه فروش به آدرس sales.lamari.ir انجام می‌شود.

قیمت نهایی خودروی لاماری ایما برای فروش فوق‌العاده ۱۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال تعیین شده است. خودرو در رنگ‌های مختلف شامل مشکی، سفید، سبز، خاکستری و قرمز عرضه می‌شود و تحویل خودرو به متقاضیان در بازه ۹۰ روز کاری خواهد بود.

این فروش به‌صورت نقدی انجام می‌شود و هیچ سود مشارکت یا انصرافی برای این طرح در نظر گرفته نشده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی، وضعیت نوبت ثبت‌نام خود را بررسی و استعلام کنند.

دریافت بخشنامه

کد خبر: ۳۰۷٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha