۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
بن‌بست حملهٔ زمینی به لبنان و تشدید موشک‌باران اسرائیل

بن‌بست حملهٔ زمینی به لبنان و تشدید موشک‌باران اسرائیل

درحالی که نزدیک دو هفته از حمله زمینی رژیم صهیونسیتی به جنوب لبنان می گذرد صهیونیست ها از بن بست اقدامات خود سخن می گویند.

به گزارش بازار ، روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که با شروع نفوذ از مرزهای شمالی به لبنان، حزب‌الله میزان شلیک راکت‌ها را افزایش داده است. از آغاز تشدید تنش در جبهه شمالی، ۱۶۴۵ مورد اصابت مستقیم راکت به ساختمان‌ها در خط مقدم شهرک‌های شمالی در مرز لبنان ثبت شده است.

تحلیلگر نظامی روزنامه اسرائیل هیوم نیز تصریح کرد که «سرمستی بیش از حد در سطح سیاسی اسرائیل» در نتیجه ضربات وارده به حزب‌الله، آن‌ها را بر آن داشت که گمان کنند این سازمان شکست خورده است و این البته اشتباه است.

رژیم صهیونیستی پس از ترور دبیر کل حزب الله، به امید آنکه این ترور ساختار این جنبش را به هم بریزد، حملهٔ زمینی به لبنان را کلید زدند اما روزهاست که نیروها در محورهای مختلف در تله‌ نیروهای مقاومت می‌افتند و تلفات می‌دهند.

دیوید، خبرنگار امنیتی کانال ۱۳ اسرائیل نیز اذعان کرد؛ حزب‌الله نشان داده که «هنوز یک ارتش قدرتمند است... کمین‌ها و حملات آن‌ها همچنان از ما تلفات می‌گیرد».

شالوم، مفسر نظامی ارتش اسرائیل نیز می‌گوید که حزب‌الله با بقیه گروه‌ها کاملا فرق می‌کند؛ این ارتشی است که چندین دهه آموزش دیده و دانش سازمانی بسیار گسترده‌ای دارد؛ ما با یک ارتش واقعا منظم مواجه هستیم.

رزمندگان حزب‌الله که از ۲۰۰۶ تاکنون برای هرگونه رویارویی زمینی با اشغالگران آموزش دیده‌اند، برای جنگیدن در فاصله صفر با صهیونیست‌ها کاملا مهیا و به اذعان تحلیلگران نظامی نبرد با اشغالگران در زمین لبنان، به نفع حزب‌الله است و مقاومت می‌تواند از برگه‌های برنده نبرد در مسافت صفر، توانمندی‌ موشکی و پهپادی، نیروهای ویژه رضوان و توانمندی‌های دریایی بهره ببرد.

کد خبر: ۳۰۷٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha