۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
مقاومت فلسطین در سالگرد طوفان‌الاقصی:

مبارزه با اسرائیل ادامه دارد

گروههای مقاومت فلسطین در سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی تأکید کردند که به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد تا بتوانند کشور فلسطین را به پایتختی قدس شریف تشکیل دهند.

به گزارش بازار، مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: طوفان‌الاقصی در زمانی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی در پی یهودی‌سازی قدس و مسجد الاقصی بود و قصد داشت واقعیت‌های جدیدی را علیه مقدسات اسلامی و مسیحی و کرانه باختری تحمیل کند.

گروه‌های مقاومت با اشاره به اینکه اسرائیل پیش از عملیات طوفان‌الاقصی از طریق عادی‌سازی روابط سعی داشت خود را به‌عنوان یک رژیم عادی قلمداد کند، تصریح کرد: این عملیات، شکست این توطئه‌ها بود، جنگ را به واقعیت خود بازگرداند، به گسترش طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه و جهان اسلام و عرب پایان بخشید و رژیم صهیونیستی را هم به جایگاه واقعی خود به‌عنوان یک رژیم اشغالگر سرطانی که هیچ آینده‌ای در کشور ما ندارد، بازگرداند.

در این بیانیه ضمن قدردانی از ایستادگی ملت فلسطین در برابر توطئه‌های دشمنان، تصریح شد: ما تأکید داریم که مقاومت، گزینه راهبردی ماست و حق قانونی داریم که در برابر رژیم صهیونیستی بایستیم تا زمین خود را آزاد کرده و کشور فلسطین را به پایتختی قدس تشکیل دهیم.

کد خبر: ۳۰۶٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha