۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
هیدجی‌ها در نمایشگاه‌های خارجی صنعت کفش حضور فعال داشته باشند
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

هیدجی‌ها در نمایشگاه‌های خارجی صنعت کفش حضور فعال داشته باشند

زنجان-یوسفی اصل،رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان،گفت:هیدجی‌ها باید تلاش کنند در نمایشگاه‌های خارجی صنعت کفش نیز حضور فعال داشته باشندو برگزاری نمایشگاه‌های کفش در داخل کشور نباید محدود چند استان باشد.

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به سرعت بالا در امر تاسیس انجمن کفش استان با پیشگامی هیدجی‌ها، گفت: هیدجی‌ها در انجام کار تشکلی کاملا منسجم، حرفه‌ای و سریع هستند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهر هیدج در تولید کفش بچه‌گانه و صرورت تقوین این صنعت در هیدج، بیان داشت: با توجه به این پتانسیل‌ها باید نمایشگاه اختصاصی کفش در هیدج نیز برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان،گفت: تولید کنندگان کفش باید تلاش کنند نگاهی به صادرات نیز داشته باشند اگر نگاه به خارج از مرزها نداشته باشد نمی‌توانند بیشتر از چند سال ادامه حیات دهند.

یوسفی اصل تاکید کرد: طبق رایزنی‌های انجام گرفته قرار است ارتباط کشور ویتنام با کفش هیدج گسترش یابد و در همین راستا از سفیر ویتنام برای بازدید از صنعت کفش هیدج دعوت شده است.

وی به تلاش برخی کشورها برای عرضه کفش هیدج در بازارهای خود با برند ساید کشورها اشاره کرد و بیان داشت: تولیدکنندگان در این زمینه باید مقاومت کنند و با شناسایی سلیقه مصرفی کشورها بتوانند حضور خوبی در بازار آن کشورها داشته باشند که اتاق بازرگانی نیز کمک حال تولید کنندگان در این زمینه خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان،تصریح کرد: اتاق بازرگانی یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی شناسایی توانمندی‌های هر شهر است به طور مثال طارم در حوزه زیتون، قیدار در پوشاک و هیدج در کفش توانمند است.

یوسفی اصل گفت: هیدجی‌ها باید تلاش کنند در نمایشگاه‌های خارجی صنعت کفش نیز حضور فعال داشته باشند و برگزاری نمایشگاه‌های کفش در داخل کشور نیز نباید محدود چند استان باشد.

کد خبر: ۳۰۶٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha