۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
اهتمام جدی برای  راه اندازی سایت کفش در هیدج وجود دارد
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس :

اهتمام جدی برای راه اندازی سایت کفش در هیدج وجود دارد

زنجان- نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام جدی برای دایر کردن سایت ۳۶ هکتاری کفش در هیدج وجود دارد.

به گزارش بازار، منصور علیمردانی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی شهر هیدج با تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: سپاه پراقتدار کشورمان با موشک‌باران اسرائیل جواب دندان‌شکنی به جنایات آنان دادند.

وی با تاکید بر اینکه که این موشک‌باران غرور ملی را در مردم ایران زنده کرد، متذکرشد: این عملیات همچون نور امید را در دل ملت ایران تاباند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تلاش‌های اعضای کارگروه صنعت کفش که زیر نظر دفاتر نمایندگی فعال شده و به سرعت پیشرفت کرد، افزود: با توجه به اهمیت صنعت کفش در هیدج با رایزنی انجام شده سایت مخصوص کفش هیدج در حد ۳۶ هکتار برای هیدج دایر می‌شود.

علیمردانی با بیان اینکه رونق صنعت کفش در شهر هیدج با همت مردم آن علاوه بر اشتغال‌زایی و خودکفایی در توسعه صادرات نیز تاثیرگذار است، افزود: رونق این صنعت در هیدج باعث ارزآوری و توسعه صادرات غیرنفتی می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه صنعت نوپای کفش در هیدج به سرعت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: در مسیر این پیشرفت موضوعی که باید مدنظر تولیدکنندگان و فعالان این عرصه قرار گیرد تلاش برای برندسازی است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ثمرات راه‌انداری نمایندگی اتاق بازرگانی در هیدج، اذعان کرد: اتاق بازرگانی در شبکه‌سازی روابط بازرگانی و به روز کردن علم و نوسازی تجهیزات نقش موثری ایفا می‌کند و رابط بین بخش خصوصی و دولتی است تا دغدغه‌های آنان را به گوش دولت برساند.

علیمردانی با بیان اینکه در مجلس در کنار صنعت‌گران کفش و سایر اصناف نیز هستیم،افزود: صنعت‌گران و تولیدکنندگان برای ما فرقی ندارند و اگر احساس می‌کنند ظرفیت مجلس می‌تواند کمک حال آنها باشد از هیچ تلاشی برای حل مشکلات دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر: ۳۰۶٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha