۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
۱۲ نقطه حادثه خیز در جاده های سمنان بررسی شد
معاون راهداری استان سمنان:

۱۲ نقطه حادثه خیز در جاده های سمنان بررسی شد

سمنان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از برپایی نشست بررسی اصلاح ، رفع خطر و ارتقای ایمنی ۱۲ نقطه حادثه خیز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید صداقت ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: نشست تخصصی بررسی ۱۲ محور پرخطر استان با حضور معاونین و کارشناسان راهداری در استان برگزار شد و طرح‌های مطالعاتی پیشنهادی برای ارتقای ایمنی و اصلاح هفت نقطه پرخطر استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این نشست تخصصی نقاط حادثه خیز گلوگاه در محور دامغان معلمان، کوه دشت در محور سمنان فیروزکوه، تقاطع روستای بق و چنداب مورد تحلیل و بررسی کارشناسانه قرار گرفت گفت: در این نشست کمیته فنی اداره کل راهداری استان، طرح های مطالعات ارتقای ایمتی هفت تقاطع حادثه خیز به واکاوی، بررسی و تصویب طرح های پیشنهادی پرداخت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: علاوه بر این در نشست کمیته فنی اداره کل راهداری استان، نتایج مطالعات ایمن سازی پنج نقطه حادثه خیز دیگر نیز مورد بررسی و ارزیابی کارشناسانه قرار گرفت.

صداقت اجرای طرح‌های ارتقای ایمنی در محورهای این استان را از اولویت‌های اداره کل راهداری برشمرد و گفت: با توجه به تعدد سوانح جاده‌ای رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن سازی محورهای پرتصادف و نقاط مستعد حادثه و ارتقای ایمنی راه‌های استان از طرح‌های اولویت‌دار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی این استان اظهار کرد: اداره کل راهداری استان هر ساله متناسب با اعتبارات تخصیصی، تعدادی از نقاط حادثه خیز که از اولویت بالاتری برخوردارند را اصلاح و ایمن سازی می‌کند.

صداقت با اشاره به نقش مهم اصلاح این نقاط در کاهش سوانح جاده‌ای خواستار تخصیص اعتبارات بیشتری به طرح‌های اصلاح و رفع خطر از نقاط پرحادثه در استان سمنان شد.

کد خبر: ۳۰۵٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha