۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
مقاومت و قدس| برای فرماندهان ما ارواحی‌ست که زندگی را در مرگ می‌سازند!
اولین پیام گزینه اصلی جانشینی نصرالله؛

مقاومت و قدس| برای فرماندهان ما ارواحی‌ست که زندگی را در مرگ می‌سازند!

سیدهاشم صفی‌الدین به مناسبت درگذشت نصرالله پیامی صادر کرد.

به گزارش بازار، سیدهاشم صفی‌الدین گزینه اصلی جانشینی سید حسن نصرالله به مناسبت درگذشت نصرالله پیام زیر را صادر کرد:

«وَ ما مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ ماتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلی أَعْقابِکُمْ ...»

محمد رحلت کرد در حالی که او خاتم انبیا و حبیب خدای متعال بود و پس از او علی برترین جانشین او شد ... در حالی که یهود بخاطر این جانشینی از غیض‌شان سرافکنده شدند. علی را در محراب مسجد به شهادت رساندند و پس‌ از او حسنین به امامت رسیدند. حسین را با اصحاب و خویشان‌ش به شهادت رساندند در حالی که یاوری برای او نمانده بود. سر مطهر او را به نیزه کردند و پیکر او را لگدمال اسب کردند و خواهران و زنان و دخترکانش را به اسارت بردند در حالی که او می‌گفت: خدایا راضی شدی؟ بِستان تا راضی شوی! و سرور ما زینب سلام‌الله‌علیها گفت: جز زیبایی ندیدم. ای مجاهدان، ای مقاومان، ای دلدادگان! آیا سر سید عزیز ما بر نیزه رفت؟ آیا زنان منتسب به او به اسارت رفتند؟ آیا اسب‌ها استخوان‌های پیکر او را لگدکوب کردند در حالی که ما ضعیف و عاجز فقط نگاه کردیم؟ آیا او ندا داد: هل من ناصر ینصرنی در حالی که کسی او را اجابت نمی‌کرد؟ ما همان زیبایی‌ای هستیم که سرور ما زینب سلام‌الله‌علیها در سرهای به نیزه رفته و اسارت و رنج‌هایش دید! نگاه او در این مسیر به خون‌های ریخته شده نبود، بلکه به دین جدش و رسالت پدر و برادرانش که در اعماق قلب‌ها و توسط مردان خدا و اهل شهادت و شهامت محافظت می‌شد، نگاه کرد. امام راحل رفت و پس از او خورشید با ابهت و شجاعت و حکمت ولایت در میان ما ماند. سیدعباس رفت در حالی که دشمن بخاطر ترور او و جانشینی سید خود را لعن و نفرین می‌کرد.

امروز سید در حالی که حسینی و مقاوم و ثابت‌قدم و شجاع بود و ولایت در قلب و آرمان قدس در چشم‌ش بود به شهادت رسید. ما پیروان پادشاهان و رعیت سلاطین نیستیم. برای ما فرماندهان و اولیا و آقایانی هست که وقتی در قید حیات‌اند روش آن‌ها زهد و تواضع و مقاومت و سرسختی است و هنگامی که شهید می‌شوند مقاوم و استوار می‌روند ... کوه‌ها از بین می‌روند و یاد ایشان از بین نمی‌رود.

شهادت رهبر، تولد امت است! و راهی برای ضعف و برگشت نیست بلکه باید استوار و ثابت قدم و پیروز به پیش رفت.

هنگامی که حاج عماد شهید شد، سید خطاب به صهیونیست‌ها گفت: عماد برای مقابله با شما ده‌ها هزار رزمنده‌ی شهادت‌طلب بجا گذاشت و ما در این موقعیت از موضع اعتمادکننده‌ی توکل‌کننده‌ی پناه‌برنده به خدای متعال به روح سید عزیزمان توجه کرده و می‌گوییم:

شما صهیون‌ها جز پوست خود را نکندید و جز نریختید مگر گوشت تن‌تان را! حیله بورزید و تلاش بی‌نتیجه‌ی خود را بکنید. یاد ما را از بین نخواهید برد و ایمان ما به وحی را از بین نمی‌برید و افق ما را درک نمی‌کنید. روزها طوری می‌گذرد که حکومت خودتان و حکومت‌های همسوی‌تان شما را بخاطر جرات بر ترور سید لعن و نفرین خواهند کرد! برای مقاومت رَحِمی‌ست که جز فرمانده نمی‌زاید و برای فرمانده‌هان ما ارواحی‌ست که زندگی را در مرگ می‌سازند. برای سید فداشده‌ی ما وصیت و قضیه‌ای هست که صدایش در آن طنین‌انداز است که هرکس در ولایت اوست و هرکس او را دوست دارد باید راهش را کامل کند:

«مقاومت و قدس!»

او هنگامی که زنده بود ما را یاری داد و مقدسات ما را آزاد خواهد کرد در حالی که شهید شده است و شکوه برای شهدا و پیروزی برای مجاهدان در میدان‌های پیش روی ایشان است. و مدد و عنایت‌های الهی در آنچه خواهید دید است نه آنچه می‌شنوید!

و آخرین وصیت سید این است: چشم به میدان داشته باشید که پیروزی برای نظاره‌گر میدان نزدیک است.

کد خبر: ۳۰۵٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha