۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
پارس پندار نهاد میزبان آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

پارس پندار نهاد میزبان آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. او نزد عباس کاتوزیان هنر نقاشی را در ۷ سالگی آموخت و تا کنون در ایران و چند کشور دیگر چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده است.

به گزارش بازار، آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. او نزد عباس کاتوزیان هنر نقاشی را در ۷ سالگی آموخت و تا کنون در ایران و چند کشور دیگر چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده است. آناهیتا فعالیت خود در سینما را با فیلم جنایی "آخرین بار کی سحر را دیدی" فرزاد موتمن آغاز کرد. از جمله آثار سینمایی معروف او می توان به قانون مورفی، چشم و گوش بسته، تورقوز آباد، جوجه تیغی و مرد بازنده اشاره کرد. همچنین ممنوعه، خوب بد جلف رادیواکتیو، می خواهم زنده بمانم، ساخت ایران ۳ از جمله آثار معروف وی در شبکه نمایش خانگی است.

حضور آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

سریال قطب شمال اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی است. این سریال که در بهار و تابستان ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد، به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در سال ۱۴۰۲ ساخته شد. از بازیگران این سریال می توان به فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، امیر حسین فتحی، عباس جمشیدی، فرزاد حسنی، ماکان آریا پارسا، آتوسا کلانتری، مه لقا می نوش زاد و ... اشاره کرد.

داستان قطب شمال از خیانت دوستان صمیمی همایون منصوری به او آغاز می شود. همایون قصد دارد که با نامزد خود ارغوان (با بازی آناهیتا درگاهی) ازدواج کند. اما در شب ازدواجش و با مدرک سازی رفقایش به زندان می افتد. سامان نهاوندی (با بازی امیر حسین فتحی) صمیمی ترین دوست همایون است که با هدف ازدواج با ارغوان به او خیانت می کند. در ادامه همایون طی یک حادثه از زندان بیرون می آید و با هویت و ظاهر جدید آرشام یکتا به دنبال انتقام گیری از دوستان قدیمی خود است.

همانطور که اشاره شد آناهیتا درگاهی در نقش ارغوان در سریال قطب شمال بازی می کند. ارغوان قرار بود با همایون ازدواج کند، اما پس از دستگیری همایون طی یک حادثه حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد و چون چیزی از ماجرای همایون به خاطر نمی آورد با سامان ازدواج می کند. اما در طول داستان کم کم متوجه گذشته و خیانت سامان می شود ... . به اعتقاد خیلی از مخاطبان سریال، بازی درگاهی خوب بوده و توانسته نمره قبولی را اخذ کند.

پارس پندار نهاد میزبان آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

گروه بین المللی پارس پندار نهاد - سرمایه گذار سریال قطب شمال

گروه بین المللی پارس پندار نهاد با مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا سرمایه گذار سریال قطب شمال است. این اولین سرمایه گذاری این گروه بین المللی در حوزه فیلم و سریال است. پارس پندار نهاد یک مجموعه گسترده با فعالیت‌های متنوع و کاربردی در کشور است که بیش از ۱۶ سال تجربه حضور در زمینه‌هایی مختلف آموزشی، کاریابی بین المللی، توسعه کسب و کارهای داخلی در بازارهای بین المللی و مواردی از این قبیل را دارد. از شرکت های زیر مجموعه پارس پندار نهاد می توان به موسسه حقوق دادگران حق و عدالت، دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی راه پارسی کانادا، دفتر مشاوره و خدمات کارآفرینی پارسی نهاد، موسسه آموزش عالی فن پردازان و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است که بعضی از سکانس های سریال قطب شمال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد فیلم برداری شده است.

پارس پندار نهاد میزبان آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

ماکان آریا پارسا در سمت مدیر عامل و رئیس هیات مدیره پارس پندار نهاد، در پروژه قطب شمال، هم به عنوان سرمایه گذار و هم بازیگر ایفای نقش کرده است. او در سریال قطب شمال نقش وکیل آرشام را ایفا می کند و به اعتقاد خیلی از منتقدان به خوبی از عهده آن برآمده است. آریا پارسا صدای دلنشین و جذابی نیز دارد و در کسوت یک خواننده آهنگ های موسیقی شنیدنی منتشر کرده که با استقبال خوبی از طرفداران موسیقی همراه شده است.

کد خبر: ۳۰۵٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha