۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد | با حذف نصرالله به خاورمیانه بدون زرادخانه ایران فکر می کنم!
جرد کوشنر

هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد | با حذف نصرالله به خاورمیانه بدون زرادخانه ایران فکر می کنم!

جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ در واکنش به ترور رهبران حزب الله لبنان به دست صهیونیست ها با ذوق زدگی تمام خواستار حذف زرادخانه های تسلیحاتی ایران شد

به گزارش بازار، جرد کوشنر در یادداشت خود چنین نوشت:

۲۷ سپتامبر مهمترین روز در خاورمیانه از زمان دستیابی به توافق ابراهیم است. من ساعت های بی شماری را صرف مطالعه حزب الله کرده ام و هیچ متخصصی در روی زمین وجود ندارد که فکر کند آنچه اسرائیل برای بریدن سر آنها انجام داده ممکن است.

این مهم است زیرا ایران اکنون کاملاً در معرض قرار گرفته است. دلیل اینکه تأسیسات هسته‌ای آنها هدف قرار نگرفته است، این است که حزب‌الله یک تفنگ پر شده به سمت اسرائیل نشانه رفته است. ایران چهل سال گذشته را صرف ساختن این قابلیت به عنوان عامل بازدارنده خود کرده است.

اسرائیل اکنون با تهدید غزه که عمدتاً خنثی شده، فرصت خنثی کردن حزب الله در شمال را می بیند. این مایه تاسف است که چگونه به اینجا رسیدیم، اما شاید در پایان یک خط نقره ای وجود داشته باشد.

هر کسی که خواستار آتش‌بس در شمال بوده اشتباه می‌کند. هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد. آنها اکنون نمی توانند کار را به پایان نرسانند و زرادخانه ای را که هدف آنها قرار گرفته است، کاملاً از بین نبرند. آنها هرگز فرصت دیگری نخواهند داشت.

پس از موفقیت‌های تاکتیکی و انفجار سریع پیجرها، رادیوها و هدف قرار دادن رهبری حزب الله، عدم استفاده کامل از این فرصت برای خنثی کردن تهدید غیرمسئولانه است!
امروز، با کشته شدن تایید شده نصرالله و حذف حداقل ۱۶ فرمانده ارشد تنها در ۹ روز، اولین روزی بود که به خاورمیانه بدون زرادخانه ایران که هدفش اسرائیل بود فکر کردم. بنابراین بسیاری از نتایج مثبت بیشتر ممکن است.

حرکت درست اکنون برای آمریکا این است که به اسرائیل بگوید کار را تمام کند. و این فقط جنگ اسرائیل نیست!

کد خبر: ۳۰۵٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha