۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
قیمت همستر کامبت چقدر می‌شود؟

قیمت همستر کامبت چقدر می‌شود؟

همستر کامبت بالاخره لیست می‌شود. همین مسئله باعث شده تا تحلیلگران پیش‌بینی خود درباره قیمت همستر کامبت را اعلام کنند.

به گزارش بازار، با نزدیک شدن‌ به لیستیتگ همستر کامبت گمانه‌زنی‌های مربوط به قیمت آن شروع شده‌ است. گوتام گوپتا (Gautam Gupta)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، اعلام کرده که قیمت همستر کامبت ممکن است بعد از لیست شدن‌ کاهش یابد. او تاکید کرد که شکارچیان ایردراپ‌ها معمولاً دوست دارند توکن‌هایشان را نقد کنند.

گوپتا لیست شدن‌ همستر کامبت را با نات کوین مقایسه کرد. نات کوین ۸۰ درصد از عرضه‌اش را موقع ایردراپ توزیع کرد و به ارزش کاملاً رقیق‌شده (FDV) حدوداً ۹۰۰ میلیون دلاری دست یافت. علاوه بر این با عرضه کل ۱۰۲ میلیارد توکنی، نات کوین در روز اول خود به مارکت کپ ۷۰۰ میلیون دلاری رسید.

گوپتا باور دارد که اگر همستر کامبت هم به FDV مشابهی یابد؛ مارکت کپ آن می‌تواند به ۵۰۴ تا ۵۶۷ دلار برسد. البته عرضه همستر کامبت ۱۰۰ میلیارد توکن است و ۶۳ درصد از آن بین کاربران توزیع می‌شود. گوپتا تاکید کرده است که در این صورت قیمت همستر کامبت بین ۰.۰۰۸ تا ۰.۰۰۹ دلار خواهد بود. او تاکید کرده است:

اگر هزار HMSTR دارید، پس از ۳ تا ۴ ماه کار مداوم احتمالاً ۹ تا ۸ دلار می‌گیرید.

البته او به سرمایه‌گذاران در مورد ماهیت پر نوسان این پروژه هشدار داد و تاکید کرد که تضمینی برای این مسئله وجود ندارد. یکی دیگر از مواردی که گوپتا را نگران کرده، بی‌تجربه بودن توسع‌دهندگان و فقدان کاربرد خاص برای همستر کامبت است. به همین خاطر این تحلیلگر نسبت به ثبات بلندمدت HMSTR تردید دارد.

در همین حال، اینفلوئنسری به اسم Ajay باور دارد که قیمت همستر کامبت به ۰.۰۰۵ تا ۰.۰۱ دلار خواهد بود. به نظر او مارکت کپ این توکن به بیشتر از ۱ میلیارد دلار نمی‌رسد.

از طرفی مشارکت قابل‌توجه کاربران بایننس در لانچ‌پول همستر کامبت خیلی از معامله‌گران را امیدوار کرده است. به عبارت دقیق‌تر ۱۹۸٬۰۶۵ و ۱.۳۱ معامله‌گر بیش از ۱۴ میلیارد دلار سرمایه را به ترتیب در استخرهای FUSD و BNB استیک کرده‌اند تا همستر کامبت را دریافت نمایند.

کد خبر: ۳۰۵٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha