۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
آتش سوزی گسترده واحد صنعتی در گرمسار مهار شد
بعد از ۱۸ ساعت تلاش؛

آتش سوزی گسترده واحد صنعتی در گرمسار مهار شد

گرمسار- آتش سوزی واحد میعانات نفتی واقع در شهرک صنعتی فجر گرمسار بعد از ۱۸ ساعت تلاش بالاخره مهار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، آتش سوزی که از بعد از ظهر دوشنبه در واحد میعانات نفتی واقع در شهرک صنعتی گرمسار آغاز و به چهار انفجار انبارهای روغنی و اشتعال‌زا منجر شده بود، بعد از ۱۸ ساعت بالاخره مهار شد.

همچنان دود غلیظ سیاهی از کیلومترها دورتر از شهرک صنعتی گرمسار قابل مشاهده است اما بخش عمده‌ای کار اطفای حریق انجام و خطر رفع شده است. آتش نشانانی از ۹ شهر به همراه گروهی از وزارت دفاع واقع در پارچین تهران به کمک آمدند تا حریق زودتر مهار شود.

تیم‌های امدادی از روز گذشته در منطقه هستند اما میزان شعله‌ها انقدر وسیع بود که اجازه نزدیک شدن را نمی‌داد اما در نهایت آتش نشانان توانستند بعد از ۱۸ ساعت جدال با آتش، موفق شوند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان شب گذشته با حضور در شهرک صنعتی گرمسار، دستور رسیدگی با قید فوریت به این موضوع را صادر کرد.

حجت الاسلام صادق اکبری مسئولان قضایی شهرستان گرمسار را مامور کرد تا تیمی کارشناسی را ایجاد و علل و عوامل وقوع این حریق و انفجارهای بعد از آن را مورد بررسی قرار دهند تا بتوان از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری کرد.

امروز استاندار سمنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از اعزام دو مصدوم این حادثه به بیمارستان چمران تهران خبر داد و گفت: دو نفر مصدوم این حادثه با سوختگی به تهران منتقل شدند تا کار درمان برایشان در پایتخت ادامه پیدا کند.

سید محمدرضا هاشمی از تلاش ماموران آتش نشانی از شهرهای همجوار تقدیر کرد و بیان داشت: همزمان با صبح سه شنبه خطر در این منطقه رفع شده است.

کد خبر: ۳۰۴٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha