۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
انفجار و آتش سوزی در شهرک صنعتی گرمسار | دو نفر مصدوم شدند
عصر امروز رخ داد؛

انفجار و آتش سوزی در شهرک صنعتی گرمسار | دو نفر مصدوم شدند

گرمسار- فرماندار گرمسار از بروز انفجار و حریق شدید در مجموعه شهرک صنعتی فجر این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر دچار سوختگی شده اند.

رضا خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه عصر امروز یک کارخانه تولید روغن و میعانات نفتی در شهرک صنعتی گرمسار دچار حریق شد، تاکید کرد: به دنبال این حریق سه انفجار شدید در این کارخانه رخ داده است.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی و آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: حجم شعله های آتش بسیار زیاد است اما امداد گران توانستند در همان ابتدا دو مصدوم را به بیمارستان منتقل کنند.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه به واسطه حجم آتش، از دیگر نقاط هم درخواست کمک شده است، گفت: حجم آتش بسیار زیاد است.

حسین درخشانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان هم در گفتگو با خبرنگار بازار، از اعزام تیم های درمانی و امدادی به محل خبر داده است.

به گزارش بازار، این انفجار آنچنان شدت و وسعت دارد که از کیلومتر ها دورتر دود ناشی از آن دیده می شود. همچنین گفته شده که دو مصدوم این حادثه دچار سوختگی شدید شده اند.

این دو کارگر به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان هستند. گفته می شود که ۱۲ مخزن میعانات نفتی در این کارخانه وجود دارد و لذا مسئولان بیم دارند که وقوع انفجار های بعدی صورت نگیرد.

به نظر می رسد امشب آتش نشانی درگیر با شعله های آتش باشد و برای خاموش کردن کامل حریق با این گستردگی زمان بیشتری لازم است.

کد خبر: ۳۰۴٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha