۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
دستور پزشکیان برای صدور سند و حدنگاری یک ساله اراضی کشاورزی

دستور پزشکیان برای صدور سند و حدنگاری یک ساله اراضی کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظار داریم رفع تداخلات اراضی و در صورت امکان صدور سند و حدنگاری اراضی کشاورزی تا یک سال آینده به اتمام برسد، این موارد مورد تأکید رئیس جمهور نیز هست.

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، غلامرضا نوری قزلجه صبح امروز در شصتمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی اظهارداشت:حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تضمین کننده امنیت غذایی کشور است و همه باید برای حفاظت از زمین های کشاورزی تلاش کنند.

وی گفت:حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تضمین کننده امنیت غذایی کشور است و با حفاظت از زمین های مرغوب کشاورزی که پایه تولیدات کشاورزی است موجب می شود برای تأمین غذا نیازمند بیگانگان نباشیم.

وی افزود: بیشتر اراضی مرغوب کشاورزی در حاشیه شهرها و روستاها قرار دارد و به همین دلیل متاسفانه بیشتر در معرض تغییر کاربری قرار می‌گیرد، لذا باید با تمام توان از این اراضی محافظت کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی کاری بسیار سخت است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: موضوع مدیریت زمین و محدودیت اراضی کشاورزی از مسائل بسیار مهم در کشور است و نیاز است تلاش مضاعفی در این زمینه انجام شود.

غلامرضا نوری خاطرنشان کرد: قوانین حوزه زمین باید منطبق با واقعیت وشرایط موجود این حوزه باشد و اصلاح برخی از قوانین حوزه زمین در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: انتظار داریم رفع تداخلات اراضی و در صورت امکان صدور سند و حدنگاری اراضی کشاورزی تا یک سال آینده به اتمام برسد، این مواردمورد تأکید رئیس جمهور نیز هست.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تهیه آمار دقیق از اراضی کشاورزی با صدور سند و حدنگاری اراضی کشاورزی امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۳۰۴٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha