۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت
نماینده مردم ایلام در مجلس:

۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های راه‌سازی اولویت نخست استان است، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مقرر شد از ۳۵۰ میلیارد تومان طلبی که شرکت های پیمانکاری حوزه راه استان از سازمان راهداری دارند، ۳۰۰ میلیارد تومان آن از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین شود.

وی بیان کرد: تا فعالیت راهسازی در محورهای هلیلان ،چرداول ،سیروان ،مهران ،چوار،ایوان، ایلام، ملکشاهی، آبدانان ،دهلران ،بدره و دره شهر که توسط این شرکت های پیمانکاری در حال انجام است، متوقف نشود.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار کرد: ارتقای محورهای پل سیمره به سرابله، چوار به مرکز بخش گنجوان و ایلام به ملکشاهی و مهران با مشخصات استاندارد از جاده فرعی به جاده اصلی و تجهیز ابنیه فنی و نقاط حادثه خیز و دور برگردان های موجود در مسیر سراب_ایوان _زرنه و تعریض و بهسازی مسیر زرنه_چهل زرعی_ویله از دیگر اقدامات صورت گرفته برای استان بوده است.

وی اضافه کرد: استان ایلام به‌عنوان یکی از گرانیگاه‌های اربعین به شمار می روند و کمبود اتوبوس در استان باعث شده ده تا اقشار مختلف جامعه بخصوص اقشار کم درآمد که قادر به سفرهای هوایی نیستند با مشکل مواجه شوند.

کد خبر: ۳۰۴٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha