۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
واکنش «مستربلیط» به تعلیق فروش بلیت پروازهای داخلی: عرضه‌کننده بلیت هستیم نه تعیین‌کننده قیمت

واکنش «مستربلیط» به تعلیق فروش بلیت پروازهای داخلی: عرضه‌کننده بلیت هستیم نه تعیین‌کننده قیمت

سازمان هواپیمایی کشوری، تعلیق پلتفرم‌های فروش بلیت را ادامه می‌دهد.

به گزارش بازار، «مستربلیط» اعلام کرده سازمان هواپیمایی کشوری، فروش بلیت پروازهای داخلی این پلتفرم را تعلیق کرده است. مستربلیط در پی این اتفاق بیانیه‌ای منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

مِستربلیط از ده روز گذشته، با دستور سازمان هواپیمایی کشوری و به اتهام گرانفروشی، نمایش و فروش تمام بلیت‌های هواپیما را از طریق پلتفرم خود متوقف کرده است. این در حالی است که این پلتفرم صرفاً سکوی عرضه و ارائه‌ بلیت تامین‌کنندگان معتبر است و خود تعیین‌کننده قیمت‌ بلیت نیست.

محدودیت ایجاد شده بر مِستربلیت تاکنون ضرر و زیان قابل توجهی بر این پلتفرم تحمیل کرده، بیش از ۵۰ تأمین‌کننده را درگیر کرده و برای ده‌ها هزار کاربر که نیازهای خود را از طریق پلتفرم مِستربلیت برطرف می‌کنند مشکلاتی ایجاد کرده است.

به استحضار کاربران، تأمین‌کنندگان و عموم ذی‌نفعان می‌رسانیم پیگیری‌های مِستربلیت از مراجع ذی‌ربط تاکنون به رفع تعلیق منتهی نشده است. مِستربلیت با ابراز تأسف از این موضوع، به کاربران خود اطمینان می‌دهد حفظ حقوق آن‌ها، از جمله عرضه‌ منصفانه انواع بلیت را پیوسته در دستور کار خود قرار داده و پیگیری برای رفع مشکل از مسیرهای رسمی و قانونی را ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۳۰۳٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha