۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله‌الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
سخنگوی هما:

۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله‌الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از اعزام ۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله الحرام به دومین عملیات حج عمره امسال خبر داد که در مدت زمان حدود هفت ماه اجرایی می‌شود.

به گزارش بازار،حسام قربانعلی افزود: اعزام زائران به سرزمین وحی از ۲۸ شهریورماه آغاز می‌شود که تا اوایل فروردین سال ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

وی بیان‌داشت: این اعزام‌ها از فرودگاه امام خمینی(ره) و ۱۵ فرودگاه مراکز استان‌ها انجام خواهد شد و نخستین پرواز از فرودگاه امام خواهد بود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه‌داد: به این منظور فرودگاه‌های یزد، اصفهان، مشهد، ارومیه، تبریز، شیراز، بندرعباس، کرمان، اردبیل، گرگان، بیرجند، ساری، زاهدان، بوشهر و اهواز به ارائه خدمات به زائران و انجام پروازها خواهند پرداخت.

وی گفت: ۲ فروند هواپیمای ایرباس به صورت اختصاصی به این عملیات اختصاص یافته است که مطابق برنامه‌ریزی انجام شده در مسیرهای پروازی مختلف به مقصد شهرهای مدینه یا جده به جابه‌جایی زوار خواهند پرداخت.

به گزارش بازار، در دور نخست عملیات اعزام به حج عمره امسال تعداد پنج هزار و ۶۱۰ نفر زائر با ۴۴ پرواز رفت و برگشت در مدت ۲۱ روز اعزام شده بودند. این اعزام‌ها از ۱۱ فرودگاه تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

کد خبر: ۳۰۳٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha