۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
پرویز هادی با دستور وزارت کشور به شورای شهر تبریز بازگشت
ممنوعیت هرگونه تغییر و تحول و جابجایی اعضای شورا؛

پرویز هادی با دستور وزارت کشور به شورای شهر تبریز بازگشت

تبریز-با دستور وزارت کشور به سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، پرویز هادی به شورای شهر تبریز بازگشت.

به گزارش بازار، با دستور وزارت کشور به سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، مقرر شد تا از هرگونه تغییر و تحول و جابجایی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، جهت رسیدگی دقیق به موضوع خودداری به عمل آید.

وزارت کشور با ارسال نامه‌ای به مرتضی موحدنیا، سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، خواستار آن شد تا جهت رسیدگی به موضوع تعلیق عضو شورای شهر تبریز، از هرگونه جابجایی و تغییر اعضای شورای اسلامی تبریز خودداری به عمل آید که بدین ترتیب تعلیق این عضو شورا بیشتر از ۲ روز دوام نیاورد.

پیش از این یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز با ارسال نامه‌ای به غلامرضا احمدی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، خواستار تعلیق عضویت پرویز هادی در این شورا شده بود که در پی آن آقایان رسول برگی، سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی، علی‌رضا نوای باغبان، پرویز هادی و خانم حکیمه غفوری با هدف تعیین تکلیف عضویت پرویز هادی در جلسه امروز شورا حاضر نشده و با ارسال نامه‌ای به رئیس شورا خواستار رسیدگی به موضوع شده بودند.

این ۶ عضو در نامه خود، نامه فرماندار تبریز را فاقد وجاهت قانونی دانسته‌اند.

کد خبر: ۳۰۳٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha