۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
ابو عبیده: حمله موشکی یمن تاثیر مهمی در روند نبرد طوفان الاقصی دارد

ابو عبیده: حمله موشکی یمن تاثیر مهمی در روند نبرد طوفان الاقصی دارد

سخنگوی شاخه نظامی حماس در پیامی تلگرامی حمله موشکی امروز نیروهای مسلح یمن به هدفی نظامی در نزدیکی تل آویو را بسیار مهم خواند

به گزارش بازار، ابو عبیده سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در پیامی تلگرامی حمله موشکی امروز نیروهای مسلح یمن به هدفی نظامی در نزدیکی تل آویو را تبریک گفت و اظهار داشت که «حمایت ملت عزیز یمن از برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای جانفشانی در این راه را ارج می‌نهیم».

ابو عبیده تاکید کرد که «نوع سلاح به کار گرفته شده در این عملیات و ماهیت هدف مورد حمله قرار گرفته شده و جزئیات دیگری که برادرانمان در یمن، ما را در جریان آن قرار دادند، بیانگر تحولی بزرگ است که تاثیرات مهمی در روند و آینده نبرد طوفان الاقصی بر جای خواهد گذاشت».

سخنگوی شاخه نظامی حماس بیان داشت که «رژیم صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه غرق است و امروز این رژیم که به همراه متحدانش در رهگیری و ساقط کردن یک موشک ناکام ماند، عاجزتر از آن است که جنگ را در جبهه‌های دیگری گسترش دهد؛ به نحوی که هزاران موشک و اقدامات غافلگیر کننده را دریافت خواهد کرد. چنین اقدام احمقانه‌ای (گسترش جنگ) نشان خواهد داد که نتانیاهو رژیم پوسیده خود را به سمت فاجعه‌ای حتمی پیش می‌برد».

کد خبر: ۳۰۳٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha