۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن با سامانه خودنویس
عضو کارگروه املاک و مستغلات سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن با سامانه خودنویس

زاهدان- رحمدل، عضو کارگروه املاک و مستغلات سیستان و بلوچستان گفت: با سامانه خودنویس دست دلالان ملک کوتاه می‌شود و مردم می‌توانند به صورت رایگان از خدمات ویژه این سامانه بهره‌مند بشوند.

علی رحمدل در گفتگو با بازار اظهار داشت: با توجه به سوء استفاده‌ها و ایراداتی که در حوزه ثبت قرارداد مسکن وجود داشت سامانه‌ای بر خط تحت عنوان خودنویس به وجود آمد تا از این طریق مردم بتوانند به صورت رایگان قراردادهای خود را ثبت نمایند.

نماینده اداره‌کل راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با این سامانه دست دلالان ملک کوتاه می‌شود و مردم می‌توانند به صورت رایگان از خدمات ویژه این سامانه بهره‌مند بشوند؛ در این سامانه هم امکان ثبت قرارداد اجاره توسط مشاوران املاک هم امکان ثبت رایگان قرارداد اجاره توسط مالک و مستاجر وجود دارد.

وی افزود: گفتنی است پشتیبانی برخط و تلفنی، امکان شخصی‌سازی قرارداد و همچنین فعالیت شبانه روزی سامانه از جمله ویژگی‌ها و مزایای سامانه خودنویس می‌باشد.

رحمدل تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قراردادهای اجاره توسط متعاملان می‌باشد که در آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است.

نماینده اداره‌کل راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌تر سامانه املاک و مستغلات کشور در این زمینه وجود داشت که سامانه خودنویس نسخه تکمیلی و بروز شده آن می‌باشد.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha