۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
تشکیل کارگروه بازرسی از واحدهای تولید آرد در کردستان|ارتقاء کیفیت نان در استان ضروری است
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان:

تشکیل کارگروه بازرسی از واحدهای تولید آرد در کردستان|ارتقاء کیفیت نان در استان ضروری است

سنندج – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تشکیل کارگروهی در راستای بازرسی مستمر از واحدهای تولید آرد با هدف ارتقاء کیفیت این فرآورده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارر بازار، حسین رحیمیان صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه آرد فجر سنندج اظهار کرد: در راستای نظارت بهتر بر روند تولید و عرضه آرد، کارگروهی متشکل از دستگاه ها و سازمان های مسئول در این بخش تشکیل شده است.

وی با اشاره به چرخه معیوب نظارت و بازرسی از حوزه آرد و نان در استان کردستان، بیان کرد: متاسفانه مردم استان کردستان به هیچ عنوان از کیفیت نان استان رضایت ندارند و دلیل اصلی این کیفیت پایین را خبازان می دانند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت ها بر روند عرضه آرد و فعالیت خبازی های استان کردستان، گفت: انتظار می رود که در سایه تشکیل این کارگروه و با عنایت به مطالبه جدی مردم شاهد ارتقاء کیفیت نان در استان کردستان باشیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به تامین گندم باکیفیت و تحویل آن به کارخانه های آرد در استان کردستان، افزود: با عنایت به بررسی های صورت گرفته ظاهرا کیفیت گندم در استان کردستان متوسط و رو به پایین است و به همین دلیل باید با گندم بهتر مخلوط شده و زمینه برای ارتقاء کیفیت آرد استان فراهم شود.

رحیمیان بر تداوم بازرسی و نظارت از واحدهای تولید آرد در استان کردستان تاکید کرد و یادآور شد: تعزیرات حکومتی در کنار سایر ادارات و سازمان های مسئول، وظیفه نظارت و بازرسی خود را به صورت جدی دنبال می کند.

در جریان این بازدید مدیرعامل واحد تولیدی آرد فجر سنندج به تشریح فعالیت های مختلف در حوزه آرد و نان و برنامه های آتی شرکت پرداخت و مدیر شرکت بازرگانی دولتی استان کردستان گزارشی از وضعیت و فعالیت های حوزه گندم و آرد در استان را ارائه کرد.

در جریان این بازدید میدانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان، مدیر شرکت بازرگانی دولتی کردستان، کارشناسان سازمان جهادکشاورزی، نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان نماینده اداره استاندارد کردستان نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۳۰۳٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha