۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
پروازهای هما به مقصد اتحادیه اروپا برقرار است| پیگیر رفع ایراد لغو پرواز کلن هستیم
سخنگوی هما:

پروازهای هما به مقصد اتحادیه اروپا برقرار است| پیگیر رفع ایراد لغو پرواز کلن هستیم

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیگیر رفع ایراد مربوط به لغو شدن پرواز خروجی از فرودگاه امام به مقصد کلن آلمان هستیم، گفت: همه پروازهای هما به مقصد کشورهای اروپایی برقرار است.

به گزارش بازار، "حسام قربانعلی" امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: امروز تابلوی اعلانات فرودگاه امام خمینی پرواز خروجی به مقصد کلن آلمان را لغو شده اعلام کرد و با پیگیری انجام شده از فرودگاه امام این اشتباه در حال رفع است.

وی بیان داشت: متاسفانه در ساعت‌های گذشته پایگاه‌های خارجی، معاندین و حتی بعضاً پایگاه‌های داخلی نسبت به انتشار اخبار کذب در این زمینه به منظور به هم زدن ذهن مسافران و ایجاد تشویش عمومی اقدام کردند.

سخنگوی هما تصریح کرد: هیچگونه مستندات رسمی از سوی کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس در این زمینه به دست هما نرسیده و همه پروازهای ما در روز جاری طبق برنامه انجام شده و فردا نیز به همین ترتیب انجام خواهد شد و چنانچه اتفاق خاصی در این زمینه بخواهد بیفتد به صورت رسمی از سوی وب سایت هما خبرهای مربوطه منتشر خواهد شد.

قربانعلی خاطرنشان کرد: در فضای بین‌المللی و دیپلماتیک نیز گفت‌وگوهایی انجام شده و همچنان موضوع خاصی مطرح نشده است، چنانچه قرار باشد اتفاق خاصی را در این زمینه شاهد باشیم منوط به آینده خواهد بود.
به گزارش بازار، در روزهای گذشته آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که تروئیکای اروپای به شکل فوری قدم‌هایی برای لغو موافقت‌های خدمات هوایی دوجانبه با ایران برخواهد داشت.

کد خبر: ۳۰۳٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha