۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
تنظیم‌گری و تعادل در بازار بر عهده شرکت پشتیبانی امور دام است
وزیر جهادکشاورزی:

تنظیم‌گری و تعادل در بازار بر عهده شرکت پشتیبانی امور دام است

وزیر جهادکشاورزی تنظیم‌گری در بازار را ماموریت شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد و ورود این شرکت به بازار رقابتی بخش خصوصی با مسئولیت حاکمیتی آن برای متعادل سازی بازار ناسازگار دانست.

به گزارش بازار، غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی، گفت: تنظیم‌گری در بازار وظیفه اصلی این شرکت است و نباید هیچ باری خارج از توان و مأموریت شرکت به ارکان آن تحمیل شود و به دلیل نقش حاکمیتی و مدیریتی شرکت پشتیبانی امور دام نباید از آن توقع ورود به بازار رقابتی بخش خصوصی را داشت و این امر به نوعی با ایفای وظیفه تنظیم‌گری مجموعه ناسازگار است.

وزیر جهاد کشاورزی، تنظیم مناسب بازار را نشانه عملکرد صحیح این شرکت در مدیریت تقاضا ارزیابی کرد و ورود بی‌مورد این شرکت در هر مشکلی را باعث هدر رفت توان و اختلال در سازوکار تعادل‌بخشی به بازار عنوان کرد.

نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حفظ روحیه جهادی، ادامه مسیر جهاد سازندگی را در سوگیری همه فعالیت‌ها و اقدامات جهاد کشاورزی برای حفظ حرمت کلمه مقدس جهاد ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با خدمت جهادی در همه سطوح مدیریتی و کاری، عنوان جهاد کماکان زیبنده نام وزارت جهاد کشاورزی باشد.

وی گفت: اگر رفتارهای ما نشان جهاد را داشته باشد این خدمت در شأن نظام جمهوری اسلامی و در تراز ارزش‌های نظام خواهد بود.

نوری اعتماد مردم را سرمایه بزرگ دولت و حاکمیت خواند و نقش این سرمایه را در پیشرفت و توسعه وزارت جهاد کشاورزی به دلیل مشارکت بیش از ۹۵ درصدی مردم، کشاورزان و بهره‌برداران برای رسیدن به امنیت غذایی، پراهمیت عنوان کرد.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha