۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کشاورزان برای خرید تراکتور از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام دریافت می‌کنند

کشاورزان برای خرید تراکتور از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام دریافت می‌کنند

در تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مدیران عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و گروه صنعتی تراکتورسازی ایران رسید، تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تراکتور به کشاورزان پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه با گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، گفت: این تفاهم‌نامه برای کاهش هزینه‌های بخش کشاورزی و در نتیجه کاهش تورم در سطح جامعه در دستور کار دو مجموعه قرار گرفته است.

شمسی‌نژاد افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قصد دارد تا برای محقق‌ شدن اهداف یاد شده و همچنین رسیدن به کسب‌وکار ارزان‌قیمت با استفاده از نظام بانکداری اسلامی، رونق تولید و… ارائه تسهیلات به بخش‌های مختلف را در دستور کار خود قرار دهد.

«مصطفی وحیدزاده» مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امضا رسید، مقرر شد ۳۰ درصد از بهای تراکتور به‌صورت آورده شخصی کشاورزان و ۷۰ درصد نیز به‌صورت وام قرض‌الحسنه، با کارمزد ۴ درصد به کشاورزان متقاضی تراکتور پرداخت شود.

وی افزود: این تسهیلات در گام نخست به تراکتورهای سبک از جمله تراکتور شالیزار، تراکتور باغی(۹۵۰)، تراکتور ۴۷۰ تک و جفت دیفرانسیل و تراکتور ۴۵۵ تا سقف ۴ میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۳۰۳٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha