۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
بهبود عملکرد پردیس در نیمه نخست ۱۴۰۳

بهبود عملکرد پردیس در نیمه نخست ۱۴۰۳

 پردیس با سرمایه ۴۵۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به  ۳۰ آذر ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق شده ۱۱۷ میلیارد تومان درآمد داشته و روند افزایش درآمد آن با توجه به رونق بورس صعودی می شود.

بازار؛ گروه بورس: سرمایه گذاری پردیس با نماد پردیس هم اکنون با پی بر ایی ۳.۹ جزو نمادهای ارزنده گروه واسطه گری مالی محسوب می شود. چراکه در یک سال گذشته حدود ۱۲۰ درصد افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و اندوخته در دو مرحله انجام داده است. از طرف دیگر در ۱۲ ماهه سال گذشته حدود ۹۰ تومان سود ساخته بود که ۷۰ تومان آن را به صورت نقدی پرداخت کرده است. همچنین در ۶ ماهه سال جاری منتهی به ۲۹ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم حدود ۲۱ تومان سود محقق کرده است. این عدد با در نظر گرفتن افزایش سرمایه ای که ثبت کرده می تواند نشان دهنده رشد خوبی در عملکرد باشد. با وجود اینکه در یک سال گذشته بازار روندی اصلاحی داشته است. جزئیات عملکرد پردیس حکایت از این دارد که درطی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ از معاملات واگذاری سهام حدود ۱۸ میلیارد تومان درآمد داشته است.

پردیس با سرمایه ثبت شده ۴۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق شده ۱۱۷ میلیارد تومان درآمد داشته است. از آنجایی که بازار سهام در هفته های اخیر روند متعادلی داشته است. همچنین دولت وعده حمایت از بازار داده است. به همین دلیل بازار سهام رونق بیشتری خواهد گرفت. بنابراین پیش بینی می شود که میزان درآمد شرکت های سرمایه گذاری در بازار نیز بهبود پیدا کند. هم اکنون بازدهی پردیس در تابلوی معاملات به دلیل نوسانات منفی بورس مثبت نیست. به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری حدود ۱۹ درصد افت داشته و در یک ساله بازدهی منفی ۲۹ درصد ثبت کرده است. البته بخشی از این موضوع تحت تاثیر افت قیمت سهام در نتیجه دو مرحله افزایش سرمایه ای بوده که این شرکت ثبت کرده است. به همین دلیل در محدوده کنونی بیسار ارزنده است.

کد خبر: ۳۰۳٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha