۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
حقوق بازنشستگان فولاد همسان سازی می شود

حقوق بازنشستگان فولاد همسان سازی می شود

ساری- مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: استیفای حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق از برنامه های مهم و راهبردی این صندوق است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حجت کاظمی صبح دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که به میزبانی شرکت دخانیات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه راهبردهای وزارتخانه تعاون به خوبی در سطح کشور توسط دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است، اظهار کرد: ارتقای منزلت و معیشت بازنشستگان، بهبود کمی و کیفی خدمات رفاهی و درمانی و صیانت از اموال و استیفای حقوق بازنشستگان از جمله مهم‌ترین برنامه ها است.

وی بیان کرد: بازنشستگان سال‌ها در سخت‌ترین شرایط کاری در معادن و صنایع معدنی و فولادی برای آبادانی این مرز و بوم از جان مایه گذاشتند و نیاز است اقداماتی در شأن این عزیزان صورت گیرد.

مدیر بیمه ملت مازندران، گلستان و سمنان نیز در گفت: بیمه ملت وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری است و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شامل ۶ تا ۸ میلیون جمعیت را تحت پوشش دارد.

علیرضا بزرگ مهر با اعلام اینکه ۳۰۵ مرکز و دو شعب در استان فعال است، افزود: ۹۵ میلیارد تومان اسناد تاکنون پرداخت شده و ۳۲ میلیارد تومان معوق تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود.

وی گفت: برای رفاه بیمه شدگان با ۳۷ آزمایشگاه قرارداد بسته شده است.

کد خبر: ۳۰۲٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha