۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
فردا ۲ تن زعفران تعاون روستایی در بورس عرضه می‌شود

فردا ۲ تن زعفران تعاون روستایی در بورس عرضه می‌شود

در راستای فروش بی واسطه زعفران در تالار شفاف بورس، ۲ هزار کیلوگرم زعفران خریداری شده توسط سازمان تعاون روستایی با قیمت پایه هر کیلوگرم ۹۰ میلیون تومان به صورت نقدی و اعتباری از فردا عرضه می شود.

به گزارش بازار، محصول عرضه شده مربوط به زعفران سال ۱۴۰۱ بوده و به صورت سبدی، شامل رشته ای بریده درجه یک ۶.۳۹ درصد، رشته ای بریده درجه دو ۲۲.۸۴ درصد، رشته ای بریده درجه سه ۲۶.۷۵ درصد، رشته ای درجه یک ۲۱.۳۴ درصد، رشته ای درجه دو ۱۹.۶۳ درصد، رشته ای درجه سه ۳.۰۴ درصد و زعفران دسته ای یک‌صدم درصد بوده و حداقل خرید ۱۰۰ کیلوگرم برای هر مشتری تعیین شده است.

خریدار قبل از خرید، مکلف به رویت کالا و کسب اطمینان از کیفیت محصول است.

برای خرید به صورت اعتباری، خریدار باید ۱۰ درصد ارزش کالا را به صورت نقدی به حساب بورس کالای ایران واریز و بقیه آن را حداکثر در چهار ماه با کارمزد ۲ درصد ماهانه از طریق ضمانتنامه بانکی تعهد پرداخت کند.

طبق اطلاعیه این عرضه، در صورت عدم حمل کالا توسط خریدار حداکثر تا ۱۰ روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل، مشمول پرداخت هزینه انبارداری معادل ۴۰ ریال برای هر گرم باقیمانده (روزانه) در زمان برداشت کالا خواهد شد، افت احتمالی کیفی ناشی از عدم برداشت به موقع بر عهده خریدارخواهد بود و آنالیز مطابق جدول شماره (۱) فیزیک و شیمیایی استاندارد ملی(۱-۲۵۹) بوده است.

محل تحویل کالای مورد فروش انبارهای اتحادیه تعاون روستایی واقع در استان خراسان رضوی، به آدرس مشهد مقدس، بلوار سازمان آب، بعد از دفتر روزنامه خراسان بوده و محصول در بسته های نایلونی مخصوص پلمب شده و حداکثر پنج کیلوگرم بسته بندی و نگهداری شده است.

کد خبر: ۳۰۲٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha