۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
پاداش‌ استخرهای نات کوین افزایش می‌یابد

پاداش‌ استخرهای نات کوین افزایش می‌یابد

بازی تلگرامی نات کوین در اطلاعیه جدید خود، اعلام کرد که ۲ تغییر جدید را در پلتفرمش اعمال می‌کند تا پاداش‌های کاربران افزایش یابد.

به گزارش بازار، اولین تغییر نات‌ کوین این است که پاداش‌های ساعتی آن به پاداش‌های یک دفعه‌ای تغییر می‌کند. این پاداش‌ها بیشتر، سریع‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر هستند. بازی مذکور خاطرنشان کرده است:

وقتی که یک کمپین را شروع می‌کنید، جایگاه و پاداش شما به مدت ۱۵ دقیقه رزرو می‌شود.

دومین تغییر این است که بخش تاریخچه و سوابق پاداش‌های کاربران در پلتفرم نات کوین راه‌اندازی می‌شود تا آن‌ها به راحتی بتوانند سود خود را بررسی کنند. کاربران برای دیدن تاریخچه پاداش‌های خود می‌توانند روی گزینه More کلیک کرده و سپس روی گزینه Earned History کلیک کنند. در ادامه با انتخاب گزینه Your Rewards می‌توانند کل پاداش‌های خود از استخرها و پروژه‌های مختلف را مشاهده کنند.

نات کوین خاطرنشان کرد که به طور کلی قصد دارد پروژه‌های کم‌تر اما با کیفیت‌تر با پاداش‌های بیشتر را راه‌اندازی کند. علاوه بر این بازی مذکور خاطرنشان کرد که این تغییرات را با توجه به بازخوردهای کاربرانش انجام داده است.

اطلاعیه جدید نات کوین

اطلاعیه جدید نات‌ کوین

شایان ذکر است که قیمت نات کوین ⮟ NOT: $0.0074294 در زمان نگارش این مطلب با رشدی حدوداً ۲ درصدی به سطح ۰.۰۰۷۶ دلار رسیده‌ بود.

نمودار قیمت نات کوین

نمودار قیمت نات کوین

کد خبر: ۳۰۲٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha