۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت بامی در ایلام راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:

۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت بامی در ایلام راه اندازی شد

ایلام- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: طی یک ماه اخیر ۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت بامی در استان راه اندازی شده است.

ولی الله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از افتتاح ۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت بامی طرح حمایتی در ۱۰ شهرستان استان ایلام با اعتبار ۳۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

وی گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار از خانوارهای تحت حمایت نهادهای ذی ربط و نیز افزایش ظرفیت تامین برق به صورت پراکنده در استان، طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کلیلوواتی پشت‌بامی ارائه و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام افزود: احداث نیروگاه‌های حمایتی خورشیدی برای خانوارهای تحت حمایت نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی محل درآمد و اشتغال است و نیز به تولید برق کشور کمک می‌کند و هم به رونق کسب و کار فعالان این حوزه می‌انجامد.

ناصری با تاکید بر اینکه اجرای کامل این طرح منجر خواهد شد تا خانوارهای محروم از یک درآمد پایدار ۲۰ساله برخوردار شوند، خاطرنشان ساخت: شرکت توزیع نیروی برق استان این آمادگی را دارد تا در صورت تمایل اقشار مختلف استان نسبت به صدور مجوز و خرید تضمینی ۲۰ ساله از نیروگاه های احداث شده خورشیدی پشت بامی توسط متقاضیان اقدام کنند.

کد خبر: ۳۰۲٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha