۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
ارتقاء پست ۶۳ کیلوولت مولوی با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل

ارتقاء پست ۶۳ کیلوولت مولوی با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل

سرپرست مجری طرح پستهای فوق توزیع گفت:پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت مولوی در جنوب تهران به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار مشترکین با بهره مندی از تجهیزات ساخت داخل ارتقا یافت.

به گزارش بازار، مهران عرشیا سرپرست مجری طرح پست‌های فوق توزیع با اشاره به اینکه پروژه پست ۶۳ کیلوولت مولوی با هدف بهبود تأمین بار مورد نیاز مشترکان ارتقا یافت، گفت: پست ۶۳ کیلوولت مولوی با هدف بهبود تأمین بار مورد نیاز مشترکان در منطقه و افزایش ضریب قابلیت اطمینان شبکه در کمترین زمان ممکن با وجود برق دار بودن تجهیزات همجوار خبر داد.

عرشیا افزود: پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت مولوی در جنوب تهران به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار مشترکین صنعتی، تجاری و خانگی و با بهره مندی از بخش قابل توجهی تجهیزات ساخت داخل به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه، این طرح که در محدوده، مولوی، بازار شوش و ایستگاه راه آهن اجرا شده است خاطر نشان کرد: در این پروژه از ۸۳ درصد تجهیزات ساخت داخل استفاده شده و پس از تست و راه اندازی در مدار بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست مجری طرح پست‌های فوق توزیع اضافه کرد: این تجهیزات شامل تابلوهای حفاظت و کنترل ترانسهای جریانی و PT، برقگیرها و مقره های ۶۳ و ۲۰ کیلوولت کابل‌های کنترلی و همچنین تجهیزات ۲۰ کیلوولت مقره ها، رله ها و ترانسهای قدرت می‌باشد که با بهره مندی از پیمانکار متخصص در محل نصب شده و هم اکنون در مدار است.

عرشیا با اشاره به اینکه این طرح با اعتبارات داخلی بهینه سازی به سرانجام رسیده است، اضافه کرد: مناطق شوش و مولوی یکی از پرتراکم ترین مناطق پایتخت است که بار مصرفی قابل توجهی دارد به همین منظور تکمیل این طرح در دستور کار فوری توسعه شبکه برق تهران قرار گرفته و با تکمیل آن، ضریب قابلیت اطمینان شبکه به میزان چشمگیری بهبود یافته است.

کد خبر: ۳۰۲٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha